شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیفون#قیمت#اپل#تاریخ

اپل قیمت و تاریخ عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را اعلام کرد +عکس

گوشی اپل

جدیدترین آیفون‌های اپل مانند نسل گذشته‌شان در چهار مدل استاندارد، مینی، پرو و پرو مکس به فروش می‌رسند

به گزارش مشرق، جدیدترین آیفون‌های اپل مانند نسل گذشته‌شان در چهار مدل استاندارد، مینی، پرو و پرو مکس به فروش می‌رسند، اما قیمت گوشی‌های سری آیفون ۱۳ چقدر است و تاریخ عرضه آن‌ها چه زمانی خواهد بود؟

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ نسبت به نسل گذشته پیشرفت‌های مناسبی را تجربه کرده‌اند و برای اولین بار شاهد استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در گوشی‌های اپل هستیم. علاوه بر چنین ویژگی‌هایی، کوپرتینویی‌ها برای اولین بار به سراغ نسخه ۱ ترابایتی آیفون‌ها رفته‌اند تا هیچ کاربری نگرانی بابت فضای ذخیره‌سازی نداشته باشد، البته همانطور که می‌توان حدس زد برای تصاحب آن باید حساب بانکی پرپولی داشته باشد. در ادامه نگاهی به تاریخ عرضه و قیمت سری آیفون ۱۳ داریم.

تاریخ عرضه سری آیفون ۱۳

به گفته اپل، پیش فروش گوشی‌های سری آیفون ۱۳ جمعه همین هفته آغاز می‌شود و از جمعه هفته آینده یعنی ۲ مهر ماه (۲۴ سپتامبر) در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند، هرچند کاربران در کشورهایی مانند ایران برای دسترسی به آن‌ها باید کمی بیشتر صبر کنند و البته کاربران در کشورمان در ابتدا هم با قیمت‌های نجومی روبه‌رو می‌شوند، اما قیمت گوشی‌های سری آیفون ۱۳ در بازار جهانی چقدر است؟

قیمت سری آیفون ۱۳

قیمت نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ مینی به شرح زیر است:

قیمت نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ به شرح زیر است:

اپل قیمت و تاریخ عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را اعلام کرد +عکس

قیمت نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ پرو به شرح زیر است:

قیمت نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ پرو مکس به شرح زیر است:

انتظار می‌رود پایه‌ترین نسخه سری آیفون ۱۳ یعنی آیفون ۱۳ مینی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در روزهای اولیه ورود به بازار کشورمان قیمتی در حدود ۳۰ میلیون تومان داشته باشد و پس از چند هفته شاهد ثبات قیمت این دستگاه و دیگر اعضای خانواده سری آیفون ۱۳ در بازار ایران باشیم.

منبع: دیجیاتو