شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازی‌های آسیایی

می‌توانستم روی سکوی مسابقات ماده سرعت جهانی باشم/ دارابیان: هدف اصلی من بازی‌های آسیایی است

می‌توانستم روی سکوی مسابقات ماده سرعت جهانی باشم/ دارابیان: هدف اصلی من بازی‌های آسیایی است

سنگنورد جوان زنجانی گفت: در مسابقات قهرمانی جوانان جهانی با اختلاف کمی مدال طلای ماده سرعت را از دست دادم.

وی افزود: سطح مسابقات خیلی بالا بود. سنگنوردانی از 37 کشور شرکت کرده بودند یعنی تمام ورزشکارانی که در مسابقات قبل مدال آور بودند در این رقابت‌ها حضور داشتند.

 

ملی‌پوش جوان سنگنوردی ایران ضمن بیان این مطلب که می‌توانست در ماده سرعت روی سکو باشد، اظهار داشت: در ماده سرعت عنوان چهارم را کسب کردم. برای رقابت در این ماده برنامه بلند مدتی داشتم و برای مدال طلا در این رقابت‌ها شرکت کرده بودم، اما با اختلاف خیلی کم مدال طلا را از دست دادم. یعنی تمام سعی‌ام را کردم و می‌توانستم روی سکو باشم. به هر حال در مجموع سه ماده یعنی کمباین عنوان سوم را کسب کردم که اطلاع رسانی اشتباهی درباره نتیجه من شد و دومی مرحله مقدماتی را به عنوان نتیجه نهایی اعلام کرده بودند.

وی درخصوص شرایط آسیب دیدگی‌اش اظهار داشت: خدا را شکر آسیب دیدگی‌ام جدی نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی مشکلی ندارم.

 

-

دارابیان درباره شرکت در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان گفت: بعد از بازگشت از مسابقات جوانان جهان اردوی تیم ملی بزرگسلان آغاز شد و من هم در آن اردو شرکت و تمرین کردم. در این مسابقات هم تمام تلاشم را می‌کنم.

وی در پایان هدف اصلی‌اش را بازی‌های آسیایی دانست و ادامه داد: هدف اصلی من بازی‌های آسیایی است که سال آینده قرار است برگزار شود و همچنین حضور موفق در مسابقات انتخابی المپیک 2024.

 

گفتنی است؛ دختر جوان تیم ملی سنگنوردی کشورمان صبح روز سه شنبه برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان به کشور روسیه اعزام خواهد شد.