شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترامپ#کلینتون#هیلاری کلینتون

هواداران ترامپ صدای هیلاری کلینتون را درآوردند

هیلاری کلینتون در حالی حمله اوایل سال جاری به ساختمان کنگره آمریکا را یک "حمله تروریستی" خواند که گفت این مسئله نشان می دهد آمریکا با یک تهدید جدید داخلی روبرو است.

هواداران ترامپ صدای هیلاری کلینتون را درآوردند

به گزارش منیبان؛ به نقل از روزنامه گاردین، این نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی  رویدادی مجازی تصریح کرد: آمریکا با یک نبرد واقعی برای دموکراسی در برابر راست های افراطی در این کشور مواجه است.

وی گفت: ما همچنان با یک نبرد واقعی برای دموکراسی مان در برابر عوامل حامی دونالد ترامپ در جبهه راست‌ها افراطی قرار داریم.

معاون سابق رئیس جمهوری امریکا روز گذشته در این رویدادی مجازی گفت: معتقدم که ما در نبردی برای آینده کشورمان قرار داریم.

هیلاری کلینتون در ادامه گفت، معتقد است حمایت اکثریتی از طرح بایدن در سرمایه‌گذاری در تاسیسات زیربنایی و بودجه های حمایتی برای خانواده در آمریکا وجود دارد.

وی افزود: در طرف دیگر یک گروه اقلیتی وجود دارد که می خواهد حکومت کند. این گروه می خواهد قوانین انتخاباتی را تغییر دهد تا به رغم آنچه عزم مردم است، در انتخابات شکست نخورد.

هیلاری کلینتون همچنین در مورد ترامپ گفت: طی چهار سال فعالیت ترامپ هر روز به اقدامات و یکسری سیاست وی فکر می کردم، اما معتقدم انچه بیشتر نگران کننده است، نقش مُخرب ادامه دار ترامپ است.معاون رئیس جمهور سابق امریکا در مورد حمله اوایل ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا گفت: این یک حمله تروریستی بود. ما اکنون بسیار بیشتر نگران تهدیدات داخلی هستیم.

وبگردی