شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اسکواش#برج میلاد

بازدید رئیس فدراسیون اسکواش از پروژه اسکواش و پدل میلاد


بازدید رئیس فدراسیون اسکواش از پروژه اسکواش و پدل میلاد

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش با هیئت همراهش از پروژه اسکواش برج میلاد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پروژه سالن‌های اسکواش و‌ پدل در مجموعه میلاد پایتخت به همت و سرمایه‌گذاری صد درصدی بخش خصوصی پیرامون برج میلاد مراحل پایانی خود را طی می‌کند. این مجموعه با همکاری همه‌جانبه مسئولان مجموعه میلاد و کسب مجوزهای لازم توسط هیئت اسکواش شمال غرب تهران به سرمایه‌گذار این امکان را داد تا برای ایجاد و احداث شش سالن اسکواش و زمین پدل و بناهای جانبی، زمین در اختیار بگیرند و دست به اقدامی ارزشمند بزنند.

در همین راستا مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش و‌ هیئت همراه این مجموعه را از نزدیک مورد بازدید قرار دادند در جریان این بازدید عبدالرضا حاج‌نصرالله به‌عنوان یکی از اعضای خانواده سرمایه‌گذار و کمک مربی فعلی تیم ملی اسکواش مردان کشورمان و مهندس شریفی مهندس مجموعه و مسئولان بازرگانی میلاد توضیحاتی را درباره پروژه و هزینه‌های صورت گرفته و برنامه‌هایی که پس از افتتاح مجموعه پیش‌بینی شده است را به رئیس فدراسیون ارائه کردند.

سلیمانی با ابراز خرسندی از سرعت شکل‌گیری پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن در منطقه‌ای استراتژیک از پایتخت به همه مسئولان و‌ دست‌اندرکاران مجموعه میلاد و اداره کل ورزش و جوانان و هیئت تهران و هیئت اسکواش منطقه شمال غرب پایتخت و به خصوص مهندس مهریزدان عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون اسکواش که از این سرمایه‌گذاران حمایت کردند تا خانواده کاشفی بتواند تجربه و تخصص و دارایی خود را در زمینه ترویج و اعتلای اسکواش و پدل عملیاتی کند، تشکر کرد.

وی اظهار داشت: از 10 سال قبل موضوع ایجاد زیرساخت‌های اسکواش در دستور کار فدراسیون اسکواش بود که هر بار به دلیل تغییر مسئولان مجموعه میلاد کار نیمه کاره رها می‌شد و باعث خرسندی است که دستاندرکاران فعلی این مجموعه شرایط را برای بخش خصوصی هموار کردند تا در همین دوره پروژه اسکواش و البته پدل به نتیجه برسد.

رئیس فدراسیون اسکواش یادآور شد: در 12 سال از دوره مسولیت من در فدراسیون اسکواش تعداد زیرساخت‌ها از تنها 72 کورت اسکواش به 165 کورت رسیده است که این روند رو به رشد در همه مناطق کشور در سخت‌ترین دوران اقتصادی با سیاست‌ها و برنامه‌هایی که خصوصاً در حوزه همگانی و توسعه از سوی فدراسیون به‌عنوان‌ متولی این رشته در کشور صورت گرفت، باعث شد که بخش خصوصی بداند که هزینه در اسکواش و حتی در پدل بازگشت سرمایه را در پی دارد و زیان‌دهی و ضرردهی ندارد. این مهم خاطر علاقه‌مندان را راحت کرد و این شد که رویکرد بخش خصوصی و حتی دولتی در گسترش زیرساخت‌های مرتبط با اسکواش روندی رقابتی به خود گرفت که ساخت و سازها در پدل مدت یک سال است سرعتی چشمگیر پیدا کرده.

سلیمانی همچنین تصریح کرد: با بهره‌برداری از این مجموعه رقابت‌هایی دیدنی میان باشگاه‌ها و مجموعه‌های پایتخت شکل می‌گیرد و هر باشگاه به دنبال ایجاد مزیتی رقابتی نسبت به همتایان خود پیشه خواهد کرد که از هر منظر به این موضوع خوب نگاه کنیم، اتفاقی خوب صورت گرفته است و بی شک، موجبات رونق اسکواش و‌ پدل را در مرکز و حتی دیگر مناطق کشور به خوبی فراهم خواهد کرد و فدراسیون از سرمایه‌گذار با این عمل صالحی که انجام داده است، پشتیبانی خواهد کرد.

رئیس فدراسیون اسکواش در خاتمه اظهار داشت: خانواده کاشفی خانواده‌ای شناخته شده و عاشق اسکواش است و  در طول مدت همکاری خود با فدراسیون نشان دادند که از حواشی پرهیز می‌کنند. مادر این خانواده در همه ادوار سرداور مسابقات بانوان و در دوره‌ای سرپرست و مربی تیم ملی بانوان بوده است که همچنان فدراسیون از تخصص و تجربه ایشان سود می‌برد. برادر ایشان از مربیان سختکوش اسکواش و در گذشته افتخار مربیگری تیم ملی اسکواش را داشته است. دختر خانواده بازیکن و مربی خوب اسکواش بوده و پسر کوچکتر خانواده، مربی مطرح اسکواش باشگاه انقلاب و برادر بزرگترش کمک مربی تیم‌ ملی حاضر مردان ایران است که بی‌شک حضور این تیم‌کاری مجرب، علاقه‌مند و متخصص و همراه برگ نوینی را در مجموعه اسکواش با جذب نیروی انسانی با سرمایه اجتماعی بالا که هوشمندی آنان را می‌رساند، ورق خواهد زد.

وی در پایان برای این خانواده آرزوی توفیقات روزافزون در راهی که در پیش رو دارند، کرد.

انتهای پیام/