شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#نیروی دریایی

اشاره ی دریادار ایرانی به توانایی های نیروی دریایی ارتش

ایرنا/ فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر توانایی این نیرو برای ساخت و تولید یگانهای رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی، گفت: توجه به مساله آموزش و بهینه‌سازی توان علمی باعث افزایش ظرفیت این نیرو در صحنه صنعتگری شده است.

اشاره ی دریادار ایرانی به توانایی های نیروی دریایی ارتش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دریادار شهرام ایرانی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مجموعه صنعتی کارخانجات نداجا، گفت: اقتدار دریایی به وجود آمده امروز، حاصل سالیان سال برنامه‌ریزی و تلاش تک تک اعضای مجموعه نیروی دریایی ارتش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این که پایه‌ریزی آموزش به عنوان محور اصلی در داخل کشور انجام شده است، اضافه کرد: ما امروزه به استقلال آموزشی دست پیدا کردیم و با عمل منظم و دقیق به آموزش‌های انجام شده و به روز رسانی اطلاعات آموزشی در بعد علمی و تحقیقاتی می‌توانیم بگوییم که نیروی دریایی راهبردی ارتش بسیار متحول شده است.

دریادار ایرانی، نوسازی‌ها در این مجموعه را مرهون ترمیم و بازنگری زیر ساخت‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: امروزه مجموعه نیروی دریایی ارتش توان ساخت و تولید یگان‌های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را دارا است و توجه به مساله آموزش و بهینه‌سازی توان علمی باعث افزایش ظرفیت این نیرو در صحنه صنعتگری شده است.

وی ادامه داد: این نوسازی‌ها باعث خواهد شد که گام‌های بلندتری را در جهت اعتلای پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران در سر تا سر جهان برداریم و با اقتدار هر چه بیشتر در هر نقطه آبی جهان بتوانیم ماموریت خود را با سر افرازی به پایان برسانیم.