شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#تلویزیون

برنامه‌ای برای معرفی برنامه‌های شاخصِ تلویزیون ساخته شد


برنامه‌ای برای معرفی برنامه‌های شاخصِ تلویزیون ساخته شد

شبکه سپهر ویژه برنامه "سین" را با هدف معرفی برنامه‌های شاخص شبکه‌ها و بخش‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسول شکری‌نیا مدیر شبکه تلویزیونی سپهر با اعلام این خبر، تأکید کرد: برنامه سین در قاب شبکه سپهر در راستای اهداف ترسیم شده این شبکه و با هدف معرفی هرچه بیشتر برنامه‌های مهم، شاخص و برگزیده شبکه‌های سیما اعم از سریال‌ها، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، برنامه‌های تولیدی و ترکیبی برگزیده تهیه و تولید می‌شود.

وی افزود: در این برنامه علاوه بر پرداختن به پشت صحنه ساخت و تهیه سریال‌ها و مجموعه‌های مختلف در قالب آیتم‌های گوناگون فرصت شناخت هرچه بیشتر مردم و مخاطبان با این برنامه‌ها را فراهم می‌کند.

شکری‌نیا تصریح کرد: در بخش نوستالژی نیز برنامه‌های پربیننده سالیان گذشته در قالب خاطره با توضیحات مجری و کارشناس و عوامل برخی از آن آثار به نمایش در می‌آید.

مدیر شبکه تلویزیونی سپهر، گفت: در برنامه "سین" تلاش می‌شود آیتم‌های موفق همه شبکه‌ها و معاونت‌های سیما، صدا، سیاسی، شبکه‌های استانی و تلویزیون‌های تعاملی فضای مجازی رصد و معرفی شوند.

شکری‌نیا با اشاره به اینکه این برنامه در مناسبت‌ها و ایام ویژه ملی و مذهبی مانند اربعین حسینی، هفته دفاع مقدس و ... متفاوت خواهد بود، گفت: تلاش می‌کنیم متناسب با این فضا آثار شاخص رادیویی و تلویزیونی و مجازی بخش‌های مختلف تلویزیون را به مردم معرفی و فرصت انتخاب آنان برای دیدن برنامه‌ها را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: برنامه سین فرصت خوبی برای همه شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی است که از ظرفیت آن برای معرفی برترین آثار خود می‌توانند استفاده کنند و با هم‌افزایی هرچه بیشتر مخاطبان فهیم و هوشمند در سنین مختلف را با زحمات و تلاش‌های انجام شده سازمان صدا و سیما آشنا کنند.

برنامه سین به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی امامی فعلاً روزهای فرد رأس ساعت 20 از شبکه تلویزیونی سپهر و اپلیکیشن‌های سپهر و تلوبیون و تکرار آن را فردای همان روز رأس ساعت 11 صبح مشاهده کنند.

شبکه تلویزیونی سپهر هم‌اکنون با کیفیت تصویر HD  علاوه بر شبکه‌های ماهواره در تهران و برخی نقاط کشور از طریق ستاب باکس  قابل مشاهده است همچنین در اپلیکشین‌های سپهر و تلوبیون نیز به صورت زنده و آرشیوی قابل دریافت است.

انتهای پیام/