شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ریزش مو#جلوگیری

روغنی استثنایی برای پایان ریزش مو و جلوگیری قطعی از سفید شدن مو

کارگر آنلاین | شاید نام کندش را زیاد شنیده باشید مخصوصا اگر مشکل ریزش مو داشته باشید ، بر اساس تحقیقاتی که در طب سنتی صورت گرفته اثبات شده که روغن کندش اصل برای درمان ریزش مو بسیار موثر است . همچنین از آن می توان برای درمان سینوزیت و مشکلات سینوسی استفاده کرد .

 آشنایی با خواص شگفت انگیز روغن کندشدر این مطلب اطلاعاتی راجع به روغن کندش و خواص آن در اختیارتان قرار می دهیم امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

روغن کندش چیست؟

از طرفی اگر موهای ضعیفی دارید باعث تقویت و ضخیم شدن ساقه موهای شما می شود و موهای شما را پر پشت تر و سرحال تر نشان می دهد. همچنین این روغن یک آبرسان بسیار قوی می باشد که از ایجاد موخوره و خشکی موی شما جلوگیری می کند.

آشنایی با گیاه کندش

طرز کاشت گیاه کندش
بهترین فصل برای کاشت این گیاه، فصل بهار است، به این ترتیب که بذر را درون یک گلدان و در گلخانه پرورش دهید، وقتی که به اندازه کافی رشد کرد می توانید در فصل تابستان به محل دائمی خود انتقال دهید. به دلیل اینکه این گیاهان اندازه کوچکی دارند، در فصل زمستان آن را می کارند و وقتیکه فصل تابستان فرا رسید به اندازه کافی رشد کرده است.

وقتیکه اندازه گیاه کندش به حدود ۱۰ سانت رسید و کاملا ریشه داد موقع برداشت آن است که در یک گلدان جدا و در سایه نور خورشید قرار دهید تا ریشه آن قوی شود.

خواص روغن کندش
در ادامه ی مطلب با فواید روغن کندش آشنا خواهید شد.

حفاظت از پوست سر
منظور از این عنوان کنترل شرایط PH ، میزان رطوبت و چربی سر می باشد . این روغن برای پوست های چرب موثر است و نباید برای پوست های خشک استفاده شود . همچنین به دلیل خاصیت آنتی باکتریال آن به از بین بردن شوره و قارچ های پوستی کمک زیادی می کند .

تقویت ابرو
این روغن همانطور که باعث تقویت موی سر می شود باعث تقویت ابرو نیز می شود . برای این کار یک گوش پاک کن را به روغن آغشته کنید و شب ها قبل از خواب بر روی ابروی خود بمالید .

برای نتیجه بخش بودن باید تا دو ماه از این روغن استفاده کنید .

جلوگیری از سفیدی مو
این روغن به دلیل تقویت ساقه مو به تیره تر به نظر رسیدن آن کمک می کند . اگر موهای شما حالت جو گندمی دارد با استفاده از این روغن می توانید به تکثیر مجدد رنگدانه های موی خود کمک کنید . همچنین می توان برای تثبیت رنگ های شیمیایی نیز از این روغن چند قطره در رنگ ها استفاده کرد .

تقویت ریش
این روغن به پرپشت کردن ریش و تیره کردن آن کمک می کند . بدین منظور مانند ابروها هرشب قبل از خواب مقداری از این روغن را بر روی ریش خود بمالید . برای این که این روش موثر واقع شود باید حداقل ۳ ماه آن را ادامه دهید .

در این مطلب اطلاعاتی راجع به روغن کندش در اختیارتان قرار دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای تان آموزنده و مفید واقع شده باشد برای خرید این روغن می توانید با کارشناسان آنلاین طلاطبیعت ارتباط برقرار نمایید و محصول خود را سفارش دهید.