شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

آخرین تغییرات قیمت سکه (۲۳ شهریور)

قیمت سکه از روز شنبه تا روز دوشنبه این هفته روند نزولی را دنبال کرد اما در شروع معاملات بازار امروز ۲۳ شهریور ماه به مدار صعود برگشت.

بازار سکه از ابتدای این هفته شاهد روند نزولی قیمت سکه بود. قیمت سکه روز گذشته با کاهش ۱.۵۹ درصدی کانال ۱۲ میلیون تومان را از دست و تا انتهای روز نتوانست بار دیگر به این کانال صعود کند. قیمت سکه روز گذشته با ۱۱۹۰۰۰۰۰ (یازده میلیون و نهصد هزار) تومان بسته شد.

اما در ابتدای معاملات امروز قیمت سکه با قدرت بیشتری اغاز به کار کرد تا شاید مرز ۱۲ میلیون تومانی را پس بگیرد اما از رسیدن به آن ناکام ماند. در بازار امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه، قیمت سکه امامی نسبت به روز قبل ، با ۸۵۰۰۰ تومان افزایش، ۱۱۹۸۵۰۰۰ (یازده میلیون و نهصد و هشتاد و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.

در بازار ارز روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه قیمت دلار در ساعت ۰۰: ۱۱صبح به وقت تهران کانال ۲۷ هزار تومان را از دست داد و با قیمت ۲۶ هزار و ۹۷۰ تومان معامله شد. این اسکناس آمریکایی تا ساعت ۰۰: ۱۴در این کانال ماندگار بود اما با مقاومت توانست بار دیگر کانال ۲۷ هزار تومان را پس بگیرد. قیمت دلار در ادامه معاملات بازار با ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان بسته شد.

قیمت دلار در بازار امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ماه بر مدار صعود قرار گرفت و به پیشروی روز گذشته خود ادامه داد. قیمت دلار امروز با ۳۱۰ تومان افزایش، ۲۷۴۱۰ (بیست و هفت هزار و چهارصد و ده ) تومان نرخ گذاری شد.

 

منبع: اقتصاد نیوز