شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجلس#انرژی اتمی
گفت‌وگو|

عضو کمیسیون انرژی مجلس: طبق توافق اخیر ایران و آژانس فقط حافظه دوربین‌ها عوض می‌شود و این حافظه هم در ایران باقی می‌ماند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در توافق اخیر ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چیز خاصی وجود ندارد و فقط حافظه دوربین‌ها را عوض می‌کنند و این حافظه هم در ایران باقی می‌ماند و چیزی در اختیار آژانس قرار نمی‌گیرد.

فریدون عباسی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به فضاسازی برخی چهره‌های حاشیه‌ای درباره توافق اخیر ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اظهار داشت: این‌ها دست و پا زدن‌های برجامیان است؛ یعنی آن‌هایی که قبلاً از دولت قبل حمایت می‌کردند و مسیر اشتباهی را که آن دولت در تعامل با دنیا طی کرد، تایید می‌کردند، الان هم دست به کار شدند و هنوز در آن توهمات خودشان به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه اتفاق خاصی نیفتاده و همان بدی‌های برجام پابرجا است و دولت قبل کشور را دچار مشکل کرده است، اضافه کرد: سنگی بر چاه انداختند که حالا حداقل باید این سنگ را از چاه در بیاورند؛ مسئله همین است. بهتر است که آن‌هایی که شیفته برجام هستند دم فرو ببندند و صحبت نکنند و اجازه بدهند و عقلا کار کنند و کشور را از بحران نجات بدهند.

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران»، افزود: مجلس مصوبه خودش را دارد اگر بخواهد تغییری در این مصوبه رخ دهد اگر جدیت داشته باشد و چیز جدیدی وجود داشته باشد، باید دوباره در مجلس تصویب شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص توافق ایران و آژانس بیان داشت: در توافق اخیر ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چیز خاصی وجود ندارد و فقط حافظه دوربین‌ها را عوض می‌کنند و این حافظه هم در ایران باقی می‌ماند و چیزی در اختیار آژانس قرار نمی‌گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: موضوعات مطرح شده بیشتر جنجال‌های رسانه‌ای است.

 

 

انتهای پیام/