شهر خبر

کریمی: شرایط را تحمل می‌کنیم/ توخته: عزم و اراده ما قهرمانی است


کریمی: شرایط را تحمل می‌کنیم/ توخته: عزم و اراده ما قهرمانی است

پاسور تیم ملی والیبال ایران با اشاره به میزبانی ضعیف ژاپنی‌ها در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا، گفت: شرایط را برای رسیدن به هدفمان تحمل می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جواد کریمی در مورد پیروزی 3 بر صفر تیم ملی ایران مقابل پاکستان و صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، اظهار داشت: بازی نسبتا خوبی را پشت‌ سر گذاشتیم. مطمئنم رفته رفته بهتر خواهیم شد. از همین حالا برای مرحله بعد و رویارویی با چین تایپه و کره‌جنوبی آماده می‌شویم.

کریمی با اشاره به تغییرات تیم ملی والیبال ایران بیان داشت: تیم ملی ایران با تغییرات 70 درصدی پا به این مسابقات گذاشته است. همین تغییرات انگیزه بازیکنان را بالا برده و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌بریم. تلاش می‌کنیم با بهترین نتیجه برگردیم.

پاسور تیم ملی در واکنش به مشکلات میزبانی ژاپن اظهار کرد: هر چه که درباره میزبانی ژاپنی‌ها لازم بود، قبلا گفته شده. جام جهانی و المپیک با شرایط بسیار خوبی برگزار شد و نمی‎دانم حالا چه اتفاقی افتاده. مشکل اصلی در حال حاضر تغذیه است که در ریکاوری ما تاثیر می‌گذارد. فعلا چاره‌ای نداریم و برای رسیدن به هدفمان تحمل می‌کنیم.

امیرحسین توخته، مدافع وسط تیم ایران نیز گفت: پاکستان حریف قابل احترامی بود. بازی خوبی داشتیم و از عملکردمان هم راضی هستیم.

وی افزود: به واسطه دو بازی گذشته توانستیم بازی هماهنگ‌تری به نمایش بگذاریم و خودمان را محک بزنیم. در حال حاضر هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمانی، وضعیت بسیار خوبی داریم. امیدوارم شرایط به همین منوال پیش برود.

ملی‌پوش والیبال در پایان تصریح کرد: عزم و اراده ما قهرمانی است که برای رسیدن به آن از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد، چون می‌خواهیم کام مردم را شیرین و دلشان را شاد کنیم.

انتهای پیام/