شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترامپ#رسانه‌ها

ادعای جنجالی ترامپ سوژه رسانه‌ها شد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا با اشاره به برنامه خود برای نامزدی دوباره در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ گفت: در حال رسیدن به نقطه ای هستیم که هیچ چاره ای جز نامزدی دوباره من برای ریاست جمهوری آمریکا نخواهد بود.

ادعای جنجالی ترامپ سوژه رسانه‌ها شد

به گزارش منیبان؛ ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که  فکر نمی کنم چاره ای داشته باشیم. آنچه اتفاق می افتد شرم آور است.

وی در ارتباط با خروج آمریکا از افغانستان گفت: اقدام دولت جو بایدن در خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان بزرگ ترین شرمساری در تاریخ آمریکا است.

رئیس جمهوری سابق آمریکا افزود که وقتی به وقایع افغانستان نگاه می کنید و مرگ هایی که بدون هیچ دلیلی اتفاق افتاد،این شرمساری است.

ترامپ مدعی شد: خانواده ها نمی خواهند با بایدن صحبت کنند، آنها می خواهند با من گفت و گو کنند.

وی در ادامه بایدن را فردی ناتوان برای رهبری آمریکا و دولت او را تفرقه افکن خواند.

این درحالی است که پایگاه تحلیلی "هیل" با انتشار نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد، اکثریت جمهوریخواهان معتقدند دونالد ترامپ باید رهبر حزب جمهوریخواه باشد اما آنها درخصوص اینکه آیا این رئیس جمهور سابق آمریکا یک نامزد قدرتمند در صورت تصمیم گرفتن برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خواهد بود، دچار دودستگی هستند.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری آمریکایی، «مت گیتس» نماینده جمهوری خواه کنگره و متحد «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده  روز پنجشنبه هفته گذشته در گفت وگو با نشریه پولیتیکو گفت که ترامپ در سال ۲۰۲۴میلادی دوباره نامزد می شود، زیرا می خواهد بعنوان یک مبارز نه کسی که فقط شعار می دهد، وارد عرصه رقابت شود.

ترامپ در  انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا مغلوب جو بایدن شد. پس از شکست در انتخابات، نتایج رای گیری را نپذیرفت و مدعی شد تقلب گسترده در انتخابات آمریکا رخ داده است.

اظهارات تحریک آمیز ترامپ در خصوص نتایج انتخابات به اعتراضات خیابانی و در نهایت حمله به کنگره آمریکا و کشته شدن چند نفر ختم شد.

وبگردی