شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش

طی عملیاتی غافلگیرانه؛

«حشد شعبی» نقشه داعش برای هدف قرار دادن غیرنظامیان را خنثی کرد

«حشد شعبی» نقشه داعش برای هدف قرار دادن غیرنظامیان را خنثی کرد

نیروهای «حشد شعبی» طی عملیاتی غافلگیرانه در استان «نینوا» نقشه داعش برای حمله به غیرنظامیان در این استان را ناکام گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، نیروهای «حشد شعبی» عراق نقشه طراحی شده تروریست‌های تکفیری داعش برای یورش به غیرنظامیان این کشور در استان نینوا را ناکام گذاشتند.

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی عملیات غافلگیرانه ای را در منطقه الزیتونه واقع در استان نینوا انجام دادند. در جریان این عملیات، مقادیر زیادی از تسلیحات متعلق به بقایای عناصر داعش کشف و ضبط شد.

سازمان حشد شعبی اعلام کرد که در جریان عملیات مذکور چندین موشک نیز کشف و ضبط شده است. این سازمان تأکید کرد که داعش قصد داشت از موشک‌های مذکور برای هدف قرار دادن غیرنظامیان در نینوا استفاده کند.

چندی پیش «ابو علی العسکری» سخنگوی نظامی و مسئول امنیتی جنبش «کتائب حزب الله» عراق با انتشار یک پست توئیتری گفته بود: واقعیت آن است که سرویس‌های اطلاعاتی عربستان سعودی و امارات مستقیماً تروریست‌های داعش را مدیریت می‌کنند.

این مقام نظامی کتائب حزب الله در ادامه آورده است: کسانی که در زمینه ارتکاب جنایات داعش سهل انگاری می‌کنند، در این جنایت‌ها شریک هستند. لازم است فرماندهان حشد شعبی در مناطق شمالی عراق کنترل امور را به دست گیرند.