به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، دومین روز از پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر ووشو مردان، جام مدافعان سلامت و یادواره هشت سال دفاع مقدس امروز (دوشنبه) در محل آکادمی ملی ووشو پیگیری شد.

براساس این گزارش، در گروه اول و از هفته سوم تیم بیمه حکمت ارتش 11 بر 3 به تیم پاس ناجا باخت و جدال تیم‌های شهرداری ملارد و هیئت ووشو بندر ماهشهر 7 - 7 مساوی شد. در گروه دوم و از هفته سوم، پارس جنوبی 10 بر 4 برابر باشگاه مقاومت پیروز شد و دانشگاه آزاد اسلامی 11 بر 3 از سد آویژه دانه پارس گذشت.

همچنین از هفته چهارم دانشگاه آزاد 11 بر 3 مقابل هیئت ووشو زرین رود به برتری رسید و آویژه دانه پارس 9 بر 4 باشگاه مقاومت را شکست داد. در جریان هفته پنجم نیز آویژه دانه پارس 11 بر 3 برابر پارس جنوبی مغلوب شد و هیئت ووشو زرین رود 10 بر 4 باشگاه مقاومت را از پیش رو برداشت.

در پایان رقابت‌های گروه یک پاس ناجا با 9 امتیاز، هیئت ووشو بندر ماهشهر با چهار امتیاز، شهرداری ملارد با دو امتیاز و بیمه حکمت ارتش با یک امتیاز در جایگاه‌های اول تا چهارم هستند. در جدول گروه دوم نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 12 امتیاز، پارس جنوبی با 9 امتیاز، هیئت ووشو زرین رود با شش امتیاز، آویژه دانه پارس با سه امتیاز و مقاومت بدون امتیاز در رتبه‌های اول تا پنجم هستند.

برنامه مسابقات فردا (سه‌شنبه) به شرح زیر است:

صبح:
شهرداری ملارد - پاس ناجا
هیئت ووشو ماهشهر - بیمه حکمت ارتش
شرکت آویژه دانه پارس - باشگاه مقاومت
هیئت ووشو زرین رود - پارس جنوبی

عصر:
باشگاه مقاومت - دانشگاه آزاد اسلامی
بیمه حکمت ارتش - شهرداری ملارد
هیئت ووشو زرین رود - شرکت آویژه دانه پارس
هیئت ووشو ماهشهر - پاس ناجا