شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رستوران

صاحب رستوران پلید با نقشه شیطانی مشتریانش را معتاد کرد!

یک فروشنده خیابانی اهل کشور چین که اقدام عجیبی با مشتریان خود می کرد در آخر لو رفت؛ یک کار غیرانسانی و باورنکردنی!!

صاحب رستوران پلید با نقشه شیطانی مشتریانش را معتاد کرد!

به گزارش منیبان؛ یک فروشنده چینی اخیراً به دلیل جرمی که مرتکب شده بود دستگیر شد. در اواخر ماه آگوست امسال پلیس یک مرد چینی را دستگیر کرد که فروشنده هات نودل بود، کار او کاملا قانونی بود اما موادی که در پخت غذایش استفاده می کرد کاملا غیرقانونی بود، موادی که به شکل غیر انسانی مشتریانش را به روشی که در این بخش خواهید خواند، به خرید از او پایبند می کرد.

در کمال ناباوری مرد فروشنده، با پودر خشخاش مشتریانش را معتاد می کرد. او قصد داشت با استفاده از این مواد اشتهای آن ها را به غذا زیاد کند و باعث شود که آن ها به این غذا اعتیاد پیدا کنند. انگیزه او از انجام این کار تماشای یک ویدئو از یک بیزینس مَن بود که غذاهایش را با پودر خشخاش اعتیاد آور می کرد تا مردم بیشتر به سمت غذا های او بروند و به آن تمایل بیشتری داشته باشند.

در واقع او هم با معتاد کردن مردم، بیزینس خود را ارتقا می داد که البته برای مدتی در این کار موفق بود تا اینکه گزارش مردمی، پلیس را به این فروشنده مشکوک کرد. بعد از بررسی شواهد، پلیس به آن جا رفت و مقداری از غذاهای آن ها را تست کردند و متوجه شدند که سطح بالایی از مواد اعتیاد آور داخل آن ها به کار رفته شده است.

کارشناسان پلیس پس از بازرسی محل کار این مرد، در نهایت متوجه شدند که مقدار زیادی پودر خشخاش با پودر فلفل ترکیب شده است و داخل غذای مشتریان ریخته می شود و همین باعث می شد که نودل ها خوشمزه تر باشند و افراد را به خودشان معتاد کنند. مشتریان همه به وضعیت بدی دچار می شدند و اعتیاد ناخواسته در آن ها اجتناب ناپذیر بود و به غذا های این مغازه میل شدیدی پیدا می کردند.

وبگردی