شهر خبر

سید جلال حسینی دوباره فیکس شد؟/ ترکیب احتمالی دفاع میانی پرسپولیس

یکی از ابهاماتی که درباره بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان وجود دارد، بازی کردن کاپیتان سرخپوشان پایتخت است.

سید جلال حسینی دوباره فیکس شد؟/ ترکیب احتمالی دفاع میانی پرسپولیس
خبرورزشی -

پرسپولیس در حالی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان به میدان می رود که یحیی گل محمدی باید ترکیب نسبتا متفاوت تری نسبت بازی های لیگ بیستم به میدان بفرستد.

یکی از این تغییرات مربوط به دفاع میانی است. جایی که باید برای محمدحسین کنعانی زادگان جدا شده جایگزینی تعیین شود.

در هفته های پایانی لیگ و با نیمکت نشین شدن سید جلال حسینی به بهانه مصدومیت او، فرشاد فرجی در کنار کنعانی زادگان بازی کرد اما با رفتن این بازیکن به الاهلی قطر، حالا باز هم حفره ای در دفاع میانی قرمزها ایجاد شده که باید توسط بازیکنی با تجربه پر شود.

پرسپولیس به جای کنعانی زادگان، سید علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی را به خدمت گرفته است اما در کنار آنها و فرجی، سید جلال هم حضور دارد.

کاپیتان ۳۹ ساله سرخ ها در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال تاجیکستان هم کنار گل محمدی نشست و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

حالا با توجه به اینکه معمولا بازیکنانی که در کنفرانس قبل از بازی شرکت می کنند، در ترکیب اصلی تیم ها به عنوان بازیکنی تاثیرگذار به میدان می روند، باید دید یحیی از سید جلال دوباره در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا از بازیکنانی مانند نعمتی یا ابراهیمی در کنار فرجی بهره خواهد برد.

این را هم باید اشاره کرد که حسینی با ۶۵ بازی در لیگ قهرمانان در ترکیب چهار تیم و زدن شش گل یکی از بازیکنان با تجربه این رقابت ها محسوب می شود.