شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#پرسپولیس#جدید#مجیدی#وزیر جدید

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرورزشی:

مجیدی برود سوژه‌های من ته می‌کشد/ تیم زمین خاکی هم استقلال تاجیکستان را می‌برد/ وزیر جدید کاری نکند پشت سرش فحش باشد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم استقلال الهلال را شکست بدهد تا مجیدی بماند و سوژه‌های ما از بین نرود.

مجیدی برود سوژه‌های من ته می‌کشد/ تیم زمین خاکی هم استقلال تاجیکستان را می‌برد/ وزیر جدید کاری نکند پشت سرش فحش باشد
خبرورزشی -

وحید قلیچ دروازه بان اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و استقلال تاجیکستان و بازی حساس استقلال و الهلال مطالبی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

با توجه به حساسیت بازی پرسپولیس و غیبت چند تن از شاگردان یحیی گل محمدی برای این دیدار فکر می‌کنید بازیکنان جدید پرسپولیس بتوانند جای خالی نفرات غایب را پر کنند؟

استقلال تاجیکستان که دیگر چیزی نیست که پرسپولیس برای بازی با آن بازیکن داشته باشد یا نداشته باشد. یک تیم زمین خاکی هم می تواند استقلال تاجیکستان را شکست بدهد. اصلاً من تا به حال اسم باشگاه‌های تاجیکستان را نشنیده بودم.

اما این تیم در مرحله گروهی الهلال عربستان و شباب الاهلی امارات را پشت سر گذاشته و در گروه‌ خودش صدرنشین شده است؟

دیگر ببینید وضعیت آنها چه بوده که یک تیم تاجیکی شکست‎شان داده است. باز هم هر چه باشد کفه ترازو به سود پرسپولیس است. اصلاً گناه دارد ما درباره این بازی حرف بزنیم. تاجیکستان که فوتبال ندارد. حالا بالاخره یک تیم آمده بالا و رسیده به پرسپولیس. ما اگر چهار پنج نفر اصلی‌مان هم نباشند باز هم این تیم را شکست می‌دهیم.

خبر دارید که بازی در زمین چمن مصنوعی برگزار می شود؟

این خیلی بد است. یعنی می‌تواند کار پرسپولیس را با مشکل مواجه کند. چون آنها به زمین خودشان عادت دارند ولی پرسپولیس شاید در طول یک فصل فقط یک یا دو بار در قائمشهر یا کرمان روی چمن مصنوعی به میدان می‌رود. پرسپولیس جز چمن مخملی جایی بازی نکرده است. بنابراین به بازیکنان توصیه می کنم برای بازی روی چمن مصنوعی دقت کنند چون این نوع فوتبال روش خاص خود را دارد.

پیش‌بینی‌تان از نتیجه بازی چیست؟

پرسپولیس مثل آب خوردن برنده می شود. اگر پشت حامد لک به زمین رسید و خاکی شد هر چه خواستید به شما می‌دهم.

استقلال هم باید به مصاف الهلال عربستان برود. این بازی را چطور پیش بینی می کنید؟

اینجا استقلال حکم تیم ایران را دارد. برای همین امیدوارم استقلال این حریف عربستانی را شکست بدهد. چون در این شرایط استقلال و پرسپولیس فرقی برای ایران نباید داشته باشد.

خبر دارید که شایعه شده می خواهند فرهاد مجیدی را از استقلال کنار بگذارند؟

لابد قرار است جواد نکونام بیاید کنار همین مربی ایتالیایی! من فکر می‌کنم همه چیز به نتیجه بازی الهلال بستگی دارد. امیدوارم فرهاد مجیدی و استقلال، الهلال را شکست بدهند تا تیمش پیروز شود و در تیم بماند. اگر مجیدی از استقلال برود ما کلی سوژه از دست می‌دهیم. هر زمان تیم‌های ایرانی حریفان کشورهای عربی را شکست داده اند ما خوشحال شده‌ایم.

تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنید؟

به هر حال این آقایی که جدید آمده مثل هندوانه دربسته است. اما فعلا از او حمایت می‌کنیم. امیدواریم اگر باری از روی دوش تیم برنمی‌دارد لااقل چیزی به آن اضافه نکند. فقط یک حرف با وزیر دارم.

چه حرفی با حمید سجادی دارید؟

آقای حمید سجادی تو تازه آمده ای ولی ما قبل از اینکه وزیر بشوی از تو حمایت می‌کردیم. لااقل شما هوای پیشکسوتان را داشته باشید تا اگر بعد از هشت سال رفتی پشت سرت فحش و ناسزا ندهند. پیشکسوتان برای فوتبال این مملکت زحمات زیادی کشیده اند و توقع دارند وزیر ورزش آنها را ببیند.