شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#غزه#بمباران

هدف اسرائیل از بمباران غزه انجام این کار است

سخنگوی جنبش حماس هدف رژیم صهیونیستی از بمباران غزه را تلاش‌ این رژیم برای سرپوش گذاشتن بر شکستش در عملیات فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع دانست.

هدف اسرائیل از بمباران غزه انجام این کار است

به گزارش منیبان؛ به نقل از یونیوز، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در صفحه توئیتر خود، بمباران اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه در پی فرار شش اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» موسوم به عملیات «تونل آزادی» را محکوم کرد.

وی گفت که رژیم اشغالگر تلاش می‌کند با چنین حملاتی، روی ناتوانی و شکست خود در عملیات «تونل آزادی» یا توقف انتفاضه آزادی سرپوش بگذارد.

قاسم تأکید کرد که پاسخ مقاومت غزه به بمباران رژیم صهیونیستی و ایجاد درگیری با رژیم اشغالگر در کرانه باختری و قدس اشغالی، نشان دهنده ادامه انتفاضه آزادی اسرای قهرمان و ناتوانی رژیم اشغالگر در تحمیل معادلات علیه فلسطین و مقاومت است.

رژیم صهیونیستی در ادامه رسوایی ناشی از فرار زندانیان فلسطینی و به بهانه شلیک موشک از نوار غزه، این باریکه را هدف حمله هوایی و پهپادی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین پهپادهای رژیم صهیونیستی در ۲ نوبت یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین را در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

خبرها همچنین حکایت از آن دارد که جنگنده‌ بمب افکن ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی در چندین نوبت به صورت گسترده در آسمان نوار غزه به پرواز درآمده‌اند.

گزارش‌ها از نوار غزه نشان می دهد که به دنبال حمله جنگنده‌- بمب افکن های رژیم صهیونیستی به شرق رفح، برق برخی مناطق در این شهر قطع شده است.

همزمان نیز برخی خبرها حکایت از آن دارد که پهپادهای رژیم صهیونیستی پایگاه فلسطین وابسته به مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

به دنبال حمله مجدد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نیروهای مقاومت فلسطین ساعاتی پیش با  ضدهوایی به مقابله با پهپادها و جنگنده‌های صهیونیستی پرداختند.

وبگردی