به گزارش برنا، سومین و آخرین روز هفته هفتم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز با هشت مسابقه به میزبانی هیات والیبال استان تهران در مجموعه ورزشی پیکان تهران پیگیری ‌شد.

پیش از این صعود تیم‌های موج سواران ساحلی نوشهر، ساوانا بهشهر، شهداب یزد و پیکان بندر دیر به مرحله نهایی لیگ برتر ساحلی مسجل شده بود و در پایان هفته هفتم نیز صعود تیم‌های هورسان رامسر و رعد پدافند تهران به مرحله نهایی قطعی شد.

در سومین روز هفته هفتم لیگ برتر ساحلی هشت مسابقه برگزار شد و در مجموع تیم‌های پیکان بندر دیر، موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا تهران و هورسان رامسر برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

تیم پیکان بندر دیر (رحمان رئوفی – حامد میزراعلی) در نخستین مسابقه آخرین روز هفته هفتم لیگ برتر ساحلی با شکست رعد پدافند تهران (شهرام قاسم‌خواه – امیر شوشتری‌زاده) به نخستین پیروزی خود در این هفته دست یافت تا در پس از حذف دو تیم از جدول مسابقات، در مجموع با 9 برد آماده هفته هشتم این رقابت‌ها شود. تیم رعد پدافند نیز هفتمین ناکامی خود را تجربه کرد.

تیم موج سواران ساحل نوشهر (بهمن سالمی و آرش وکیلی) در آخرین مسابقه خود در هفته هفتم لیگ برتر ساحلی موفق به شکست توپکا بابلسر (سالار قلی‌پسندی – علی قلی‌پسندی) شد تا با سه برد متوالی این هفته را به پایان برساند.  توپکا بابلسر که رقابت نزدیکی با سروقامتان بابل برای حضور در مرحله نهایی دارد، در مسابقه با موج سواران یازدهیمن شکست خود را تجربه کرد.

تیم‌های ساوانا بهشهر و سروقامتان بابلسر نیز در آخرین روز هفته هفتم لیگ برتر ساحلی به مصاف یکدیگر رفتند و ساوانا (علیرضا آقاجانی – جواد فیروزپور) موفق به شکست دیگر نماینده استان مازندران این رقابت‌ها شد.  تیم سروقامتان بابل (عباس مظفری – میثم شکری) در حال حاضر در رتبه نهم جدول قرار دارد و برای صعود به مرحله نهایی باید جایگاه خود را یک رتبه افزایش دهد.

در آخرین دیدار امروز نیز تیم‌های منطقه آزاد چابهار و هورسان رامسر به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم‌ هورسان رامسر (عباس پورعسگری – رضا روشن‌قلب) در این مسابقه منطقه آزاد چابهار (فرزاد پیری – مجتبی آرو) را شکست داد تا به سومین برد متوالی خود در این هفته دست یابد و صعودش به مرحله نهایی نیز قطعی شود.

بدین ترتیب هفته هفتم لیگ برتر ساحلی امروز (دوشنبه) به پایان رسید و هفته هشتم و پایانی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها روزهای چهارشنبه تا جمعه (24 تا 26 شهریور) پیگیری خواهد شد.

نتایج کامل دیدارهای آخرین روز هفته هفتم لیگ برتر ساحلی به قرار زیر است و اسامی تیم‌های فاتح ابتدا آمده است:

پیکان بندر دیر – رعد پدافند

دیدار اول: پیکان بندر دیر 2 – رعد پدافند تهران صفر (21 بر 10 و 21 بر 11)
دیدار دوم: پیکان بندر دیر 2 – رعد پدافند تهران صفر (21 بر 10 و 21 بر 14)

موج سواران ساحل نوشهر – توپکا بابلسر

دیدار اول: موج سواران ساحل نوشهر 2 – توپکا بابلسر (21 بر 11 و 21 بر 12)
دیدار دوم: موج سواران ساحل نوشهر 2 – توپکا بابلسر (21 بر 15 و 21 بر 16)

ساوانا بهشهر – سروقامتان بابل
دیدار اول: ساوانا بهشهر 2 – سروقامتان بابل یک (22 بر 20، 19 بر 21 و 15 بر 4)
دیدار دوم: ساوانا بهشهر 2 – سروقامتان بابل صفر (21 بر 12 و 21 بر 13)

هورسان رامسر – منطقه آزاد چابهار
دیدار اول: هورسان رامسر 2 – منطقه آزاد چابهار صفر (21 بر 15 و 21 بر 11)
دیدار دوم: هورسان رامسر 2 – منطقه آزاد چابهار صفر (21 بر 15 و 21 بر 15)