شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#غزه#فلسطین#حماس

بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی درباره حملات اخیر به نوار غزه

تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به حملات بامداد امروز به چند نقطه در نوار غزه، مدعی شد تل‌آویو وضعیت ملتهب کنونی در نوار غزه را نمی‌پذیرد و در برابر اقدامات مقاومت فلسطین از جمله حماس ساکت نمی‌ایستد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) درباره حملات جنایتکارانه بامدادی به نوار غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه ارتش رژیم کودک‌کش اسرائیل ادعا شده است: «هواپیماهای جنگنده شب گذشته به چهار پاسگاه نظامی که اهداف و دارایی‌های حماس در داخل آنها بود، حمله کردند. آن پاسگاه‌ها به‌عنوان مجموعه‌های آموزشی مرکزی برای این سازمان فعالیت می‌کردند».

ارتش این رژیم با ادعای اینکه در این پاسگاه‌ها، انبارهای تولید و ذخیره تسلیحات و همچنین یک تونل وجود داشت، افزود: «بعلاوه، جنگنده‌های [اسرائیل] همچنین به پاسگاهی در خان‌یونس و یک سلاح ضد هوایی که به سمت آنها شلیک می‌کرد، حمله کردند».

رژیم صهیونیستی در راستای تهدیدهای پوشالی و بی‌اثر خود علیه محور مقاومت، مدعی شد: «بار دیگر، حماس مسیر اقدامات تروریستی را در نوار غزه انتخاب کرد. ارتش اسرائیل این وضعیت را که در آن سازمان‌های تروریستی علیه آن اقدام کنند، نمی‌پذیرد».

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین این فیلم را از حملات تجاوزکارانه بامداد امروز به نوار غزه منتشر کرد.

دانلود

بامداد یکشنبه نیز هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی، به یک پایگاه متعلق به حماس در مرکز نوار غزه حمله کردند. 

از بعد از ظهر شنبه نیز درگیری غیرنظامیان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری افزایش یافته است. شماری از جوانان فلسطینی هم در اطراف شهر «جنین» به سمت صهیونیست‌ها تیراندازی کردند.

نظامیان صهیونیست نیز در چند منطقه دیگر از کرانه باختری، چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند. این درگیری‌ها پس از فرار شش اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» صورت گرفته است. تا کنون چهار نفر از این اسرای فراری توسط صهیونیست‌ها مجددا بازداشت شدند.

منبع: فارس