الهلال قبل از بازی با چند گل از استقلال پیش است!

شاهرخ بیانی اظهار داشت: بدون آنکه بخواهم در دل هواداران یاس و ناامیدی ایجاد کنم، باید گفت واقعیت این است که کار استقلال امشب بسیار دشوار است. نه اینکه الهلال تیمی قوی‌تر از استقلال باشد، موضوع این است بچه‌های ما با تدارکات لازم و شرایط مناسب برای این دیدار نرفتند و این رقابت در شرایط برابر برگزار نمی‌شود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: الهلال مدتهاست که تیمش بسته شده، لیگ عربستان آغاز شده و این تیم کاملاً در شرایط مسابقه قرار دارد. این در حالی است که استقلال با تیمی که هنوز کامل نیست به امارات رفته و همین تیمی که کامل نیست، تمرینات زیادی هم در کنار هم نداشتند، بدون هیچ دیدار رسمی و تدارکاتی باید به این دیدار برود. تفاوت توانایی‌های مالی دو باشگاه هم که کاملاً مشخص است. اگر می‌گویم این رقابت در شرایط برابر نیست، ادعای بی دلیلی نمی‌کنم.

الهلال قبل از بازی با چند گل از استقلال پیش است!

مربی پیشین آبی پوشان تاکید کرد: البته هیچیک از اینها دلیل نمی‌شود که امشب از استقلال توقع برد وجود نداشته باشد. این تیم آنقدر بزرگ هست که در هر شرایط و مقابل هر حریفی از آن انتظار پیروزی می‌رود. به خصوص هواداران که با این تیم زندگی می‌کنند و دوست ندارند هرگز نتیجه‌ای جز پیروزی از آن ببینند.

بیانی خاطرنشان ساخت: اگر از نظر فوتبالی مقایسه کنیم، واقعاً الهلال با چند گل از استقلال پیش است. اما فوتبال فقط شرایط پیش بازی نیست و اتفاقات داخل زمین تعیین کننده تر است. بین تیم‌هایی که هم سطح هستند، داخل زمین هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و نتایجی به دست آید که قابل پیش بینی نیست.

وی تصریح کرد: الهلال هم از نام استقلال هراس دارد و سبک بازی استقلال باید به گونه‌ای باشد که این ترس خیلی زود نریزد و تیم الهلال و مهاجمان سرشناس این تیم بی پروا به دروازه ما نزدیک شده و روی آن فشار وارد کنند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: ما پیشکسوتان نقدهای زیادی به یکسری مسائل داریم که به دلیل در پیش بودن بازی با الهلال سکوت کرده‌ایم. اما قطعاً پس از این بازی نقدهای خودمان را وارد می‌کنیم و از وزیر ورزش که به تازگی عهده دار این امور شده انتظار داریم تصمیمات جدید و سازنده‌ای را برای استقلال اتخاذ نماید تا رضایتمندی هواداران و پیشکسوتان که صاحبان اصلی باشگاه هستند ایجاد شود.