شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آسیب#زلاتان

انتشار تصویر ناراحت کننده از زانوی آسیب دیده زلاتان

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان، پس از گلزنی در دیدار شب گذشته این تیم برابر لاتزیو، تصویری ناراحت کننده از زانوی مصدومش  را به نمایش گذاشت.

مهاجم سوئدی پس از هفته‌ها دوری از میادین، شب گذشته در جریان دیدار میلان برابر لاتزیو به زمین آمد و موفق شد تنها شش دقیقه پس از ورودش به میدان، گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند. 


او در پستی که پس از بازی در صفحه رسمی اینستاگرام خود به نمایش گذاشت، هیچ کلمه‌ای ننوشت بلکه فقط به تاریخ‌ها اشاره کرد تا تاکیدی بر ریکاوری از مصدومیت زانوی خود داشته باشد که در تاریخ 19 اردیبهشت و در دیدار برابر یوونتوس گریبانگیرش شده بود. او تصویری از زانوی چپش را منتشر کرد که در تاریخ 28 خرداد سال گذشته زیر تیغ جراحان رفته بود. 


زلاتان در ابتدا سعی کرد این مصدومیت را با درمان‌های عادی طی کند اما در نهایت مجبور شد تن به جراحی بدهد. این بازیکن 39 ساله که کمتر از یک ماه دیگر تولد 40 سالگی خود را جشن خواهد گرفت، این عمل جراحی را در شهر رم ایتالیا و زیر نظر دو پزشک حاذق این کشور انجام داد. او با ریکاوری فوق العاده‌ای که داشت، کمتر از سه ماه بعد از انجام این عمل موفق شد به زمین فوتبال برگشته و در اولین حضورش در فصل جاری با پیراهن میلان دروازه حریف را نیز باز کند. پست منتشر شده از سوی این بازیکن شامل دو عکس بود که در عکس دوم خوشحالی زایدالوصف او از به ثمر رسیدن گل به نمایش درآمده بود.

 

-