شهرخبر

پلیس در تعقیب عامل جنایت میدان پروین تهرانپارس

پلیس در تعقیب عامل جنایت میدان پروین تهرانپارس

وقتی پسری جوان برای میانجیگری وارد دعوای دو نفر شد در میدان پروین تهرانپارس شد، هدف ضربه چاقو قرار گرفت و جانش را از دست داد.

بامداد دیروز به قاضی رحیم دشتبان خبر رسید که پسری جوان در درگیری به قتل رسیده است. با دستور قاضی تحقیقات در این‌باره آغاز و مشخص شد که مقتول پسری 27ساله بوده که در درگیری با ضربات چاقو زخمی شده و به بیمارستان تهرانپارس انتقال یافته بود، اما با وجود تلاش پزشکان به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که عامل جنایت با دختر مورد علاقه‌اش در حال گذر از میدان پروین در شرق تهران بوده که به‌دلیل نگاه چپ کارگر یک میوه‌فروشی به دختر جوان، با او درگیر شده است.

در حالی ‌که نزاع میان آنها ادامه داشت، یکی از دوستان کارگر میوه‌فروشی برای میانجیگری وارد درگیری شد تا به دعوای آنها خاتمه بدهد، اما متهم به قتل که چاقو در دست داشت و قصد داشت به کارگر میوه‌فروشی ضربه بزند، ضربات را به بدن جوان میانجی وارد کرد و باعث مرگ وی شد.

در ادامه مأموران به تحقیق از کارگر میوه‌فروشی پرداختند و او گفت: مقابل مغازه ایستاده بودم و غرق در افکار خود بودم. اصلا متوجه نشدم که به قاتل و دختر مورد علاقه‌اش نگاه کرده‌ام اما ناگهان قاتل به ‌سمت من آمد و با لحن تندی اعتراض کرد که چرا به دختر مورد علاقه‌اش بد نگاه کردم. حتی به او گفتم اشتباه می‌کند اما او یک سیلی به من زد و همین موضوع باعث شروع درگیری شد. مقتول هم از دوستان من بود که قصد داشت دعوا را فیصله بدهد اما قاتل که عصبانی بود، قصد داشت مرا زخمی کند و در همین هنگام دوستم با فداکاری جلو آمد و به جای من چاقو خورد.

با این اطلاعات، گروهی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران جست‌وجو برای یافتن مخفیگاه متهم فراری و بازداشت وی را آغاز کرده‌اند.