معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دولت دوازدهم در یادداشتی نوشت: بالاخره امروز به طور رسمی، مسؤولیتم در دفتر رئیس‌جمهور پایان یافت. گرچه در این هشت سالی که گذشت نقطه‌ی آغاز و پایان مسؤولیتم در معاونت دفتر رئیس‌جمهور بود اما دوره‌ی طولانی‌تر خدمتم، در دبیرخانه‌ی شورای اطلاع‌رسانی دولت سپری شد؛ جایی که تلاش شد از مجموعه‌ای دور از فضای عمومی به پایگاه ارتباط قوه‌ی مجریه با افکار عمومی بدل شود، دبیرخانه‌ای برای همگرایی و هم‌افزایی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی. در ۱۳۹۸ و در پایان فعالیتم، دبیرخانه‌ی شورای اطلاع‌رسانی دولت نه یک سازوکار بروکراتیک منزوی و که به روابط عمومی‌ای پویا برای تبیین فعالیت‌های دولت تبدیل شد؛ روابط عمومی‌ای که نه از کنش رسانه‌ای پرهیز داشت و نه در دفاع از دستاوردهای دولت دارای لکنت بود.

آغاز مسؤولیتم در معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور نیز همزمان با پاییز و زمستان تلخ و حیرت‌آور ۹۸ بود؛ روزگاری سخت برای گفتن و شنیدن، ایامی که افکار عمومی عمیقا نگران «ایران» بود و مضطرب آینده‌اش. ارتباطات و اطلاع‌رسانی در هر شرایطی توقف‌ناپذیر است چه در روزگار صلح و رونق و رشد و چه در دوران جنگ و تحریم و آزردگی؛ تفاوت بزرگ اما در این است که گاه می‌شود به سادگی از امید خبر داد و گاهی به دشواری.  حضور پررنگ‌تر در فضای شبکه، واکنش به‌هنگام، شفاف و دقیق‌تر به رخدادهای مرتبط با رئیس‌جمهور و حوزه‌ی مرتبط با ریاست‌جمهوری و همچنین بهره‌گیری از محتوای چندرسانه‌ای برای بیان روشن‌تر و گویاتر مواضع و رویکردها در فضای عمومی، عمده‌ی اهدافم در این مدت بود. از مهر ۹۸ به این سو، تقریبا تمام دوره‌ی مسؤولیتم روزگار بحران بود. دولت در دوره‌ی سخت و صعب اداره‌ی کشور، نقد و اعتراض را حتی نسبت به رئیس‌جمهور، حق مسلم شهروندان می‌دانست و در این مدت جز به بی‌انصافی‌ها، بدزبانی‌ها و تهمت‌های صاحبان  تریبون‌ها پاسخ داده نشد و اعتراض شهروندان، بی‌چون و چرا محترم شمرده شد و این کمترین وظیفه‌ی دولتمردان بود در برابر تاب‌آوری و صبر رشک‌برانگیز مردم.

در پایان دوره‌ی مسؤولیت، از جنابان آقایان دکتر نهاوندیان و دکتر واعظی رؤسای دفتر رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازهم به جهت حسن اعتمادشان و از تمام همکاران شایسته‌ام در معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، دبیرخانه‌ی شورای اطلاع‌رسانی دولت قدردانی می‌کنم و از لطف و محبت تمامی خبرنگاران و اهالی رسانه‌های کشور و فعالان شبکه‌های اجتماعی سپاسگزاری می‌نمایم و بابت قصورها و کمبودهای احتمالی در فرایند کارها در این هشت سال حلالیت می طلبم. در عین حال برای مسؤولان حوزه‌ی اطلاع‌رسانی و ارتباطات دولت سیزدهم، صمیمانه آرزوی موفقیت دارم و صادقانه امیدوارم که پیام‌آور همیشگی رویدادهای خوب و خبرهای خوشایند برای وطن باشند.