شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایه

مناطق ۱۹۴۸ در آستانه انتفاضه قرار گرفته است+فیلم


مناطق 1948 در آستانه انتفاضه قرار گرفته است+فیلم

در سایه بایکوت خبری شدید فعالیت‌های ضد صهیونیستی انجام گرفته در مناطق ۱۹۴۸ رسانه‌های اسرائیلی اعتراف کردند بعد از عملیات تونل عملیات ضد اسرائیلی در این مناطق به شدت افزایش پیدا کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند یک اتوبوس در منطقه حیفا دچار آتش سوزی شده است، رسانه‌های عبری زبان فقط اعلام کردند مامورین منطقه را به محاصره خود در آورده و مشغول خاموش کردن آتش هستند اما توضیحات بیشتری در رابطه با علت وقوع این حادثه و تلفات احتمالی آن ارائه نمی کنند.

 

 

این در حالی است که پایگاه عبری زبان 0404 در خبری اعلام کرد خودروی یک اسرائیلی در شهر اللد (که ساکنان فلسطینی قابل توجهی دارد) با سنگ مورد حمله قرار گرفته است.

به اعتراف این رسانه نزدیک به ارتش اسرائیل از مدتی پیش موج اقدامات ضد اسرائیلی از سوی ساکنان عرب (فلسطینی) این شهر افزایش پیدا کرده است.

این رسانه عبری زبان در خبر دیگری هم اعلام کرد، چند فلسطینی ساکن مناطق 1948 به اتهام پایین کشیدن و پاره کردن پرچم اسرائیل در کنار بنای یاد بود چتربازان اسرائیلی در بخش شرقی بیت المقدس دستگیر شدند.

در این بین گوندار آلی گابای رئیس سابق زندان جلبوع در گفتگویی با رادیو اف ام 103 گفت ، فرار اسرای فلسطینی اسطوره را که ما از این زندان برای خود ساخته بودیم را به صورتمان کوبید.

ما از سال 2014 ادعا می کردیم که بهترین زندان را بنا کرده ایم در حالی که باید اعتراف کنم این زندان به سرعت بعد از انتفاضه فلسطینیان ساخته شده بود.

انتهای پیام/