به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ پژمان نوری مدیر عامل باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی در جلسه شورای عالی ورزش استان گیلان در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت : تیم ملوان بندر انزلی 18 میلیارد تومان بدهی ریالی و 220 هزار دلار بدهی ارزی داشت و  بازیکنان خارجی شکایت کرده بودند و حکم فیفا صادر شده بود که خوشبختانه بدهی هایی که تیم را بیشتر درگیر کرده بود مرتفع گردید.

وی افزود : در حال حاضر باشگاه ملوان 10 میلیارد تومان بدهکار است و امیدوار هستیم که این معضلات مالی نیز برطرف شود .

نوری با بیان اینکه تیم ملوان بندر انزلی بیش از 50 سال قدمت دارد و تیمی ریشه دار در گیلان محسوب می شود ، گفت : متاسفانه هنوز باشگاه ملوان یک دفتر و زمین اختصاصی ندارد و با وجود اینکه 7 تیم پایه داریم مشکل زمین بسیار محسوس است.

وی اضافه کرد : تیم های ملوان ب ، ملوان بانوان و فوتبال ساحلی ملوان نیز از جمله تیم های ما هستند و برای هر تمرین این تیم ها ناچار به اجاره زمین هستیم که خود مبلغ زیادی در سال خواهد شد .

مدیر عامل باشگاه ملوان بندر انزلی ادامه داد : در زمین چراغ پشتان بندر انزلی می توانیم برخی امکانات را به صورت سازه های سبک ایجاد کنیم اما متاسفانه محیط زیست با این جریان مخالفت می کند و حتی اجازه ی فنس کشی نیز نداریم.

وی تاکید کرد : برای تیمی با قدمت ملوان ایجاد کمپی برای تیم های پایه ضروری است .

نوری ضمن تشکر از نماینده بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار این شهرستان و مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در زمینه حمایت از پروژه بازسازی استادیوم تختی انزلی گفت : دغدغه فوتبال دوستان بندر انزلی استادیوم تختی است ، اگر بازسازی استادیوم تختی تسریع شود ما امیدوار به داشتن فضایی برای تیم ملوان خواهیم بود .

وی در خصوص زمین چمن استادیوم تختی نیز عنوان کرد : چمن این استادیوم دارای مشکلات بود و برای بهسازی آن یک و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است که جا دارد در اینجا از جناب آقای مهندس رشید پور عضو هیات مدیره باشگاه تشکر و قدردانی نمایم که این هزینه را تقبل کرده اند اما در حال حاضر برای بهسازی چمن استادیوم مجوز برداشت خاک صادر نشده و این در حالی است که تا 15 مهر و آغاز مسابقات زمانی نداریم و دو ماه برای بحث آماده شدن چمن ورزشگاه زمان لازم است.

نوری در پایان از مسوولین استانی خواست تا باشگاه ملوان را در بحث تهیه زمین حمایت و یاری کنند.