شهر خبر

عطایی: دیدار با هنگ‌‌کنگ، تمرین خوبی بود/ بر اساس قدرت تیمی بازی کردیم


عطایی: دیدار با هنگ‌‌کنگ، تمرین خوبی بود/ بر اساس قدرت تیمی بازی کردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی‌توانستیم استراتژی خاصی برابر هنگ‌کنگ به کار بگیریم و بیشتر بر اساس قدرت تیمی بازی کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل هنگ‌کنگ در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن، گفت: در همه تورنمنت‌ها، بازی اول به دلیل عدم شناخت تیم‌ها از یکدیگر بازی سختی است. این دیدار برای ایران از این لحاظ سخت بود که اطلاعاتی از هنگ‌کنگ نداشتیم و نمی‌توانستیم استراتژی خاصی برابر این تیم به کار بگیریم و بیشتر بر اساس قدرت تیمی بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: این دیدار، بازی تمرینی خوبی برای تیم ایران بود. ترجیح می‌دادم فشار بیشتری به بازیکنان وارد شود ولی این اتفاق نیفتاد.

عطایی به اهمیت آمادگی ذهنی بازیکنان اشاره و تصریح کرد: تا این لحظه سعی کردیم تمرکزمان را بر روی آمادگی ذهنی و بعد از آن بر روی آمادگی فیزیکی بازیکنان بگذاریم. خوشبختانه شرایط فیزیکی بازیکنان به دلیل حضور تعدادی از آنها در المپیک در حد مطلوبی است.

وی تاکید کرد: از نظر من وضعیت تیم ملی ایران قابل قبول است و تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم.

تیم ملی والیبال ایران امروز، یکشنبه در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا سه بر صفر هنگ‌کنگ را شکست داد و در صدر جدول گروه B قرار گرفت. تیم کشورمان فردا از ساعت 10:30 صبح برابر تایلند قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/