شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#تهران#وحید امیری

هافبک ملی پوش پرسپولیس سه شنبه در خط حمله بازی می‌کند

تکلیف وحید امیری مشخص شد/ وحید با این نقشه به استقلال تهران گل زد

وحید امیری برخلاف اخبار منتشر شده قرار نیست در تاجیکستان و بازی با استقلال این کشور مدافع چپ باشد.

تکلیف وحید امیری مشخص شد/ وحید با این نقشه به استقلال تهران گل زد
خبرورزشی -

وحید امیری یک بازیکن چند پُسته و به معنای واقعی کلمه آچار فرانسه است.

او یک بازیکن فداکار و در خدمت تیم است که در پرسپولیس و تیم ملی در پُست های غیر تخصصی بازی کرده و می کند.

فصل گذشته وحید امیری در نیم فصل اول و در شرایطی که پرسپولیسی‌ها آل کثیر را به علت محرومیت نداشتند و عبدی نیز از شرایط آرمانی خود دور بود، در بیشتر بازی‌ها به عنوان مهاجم سایه بازی کرد و حتی در دربی رفت نیز توانست گل دوم پرسپولیس را به رقیب سنتی بزند تا علاوه بر بازی موثر، نام خود را در تاریخچه گل‌زنان دربی نیز بگنجاند.

امیری که قابلیت بازی در پست وینگر و بازیسازی در خط هافبک را نیز دارد تا کنون با هر مربی کار کرده است به مهره قابل اعتماد او تبدیل شده و به نوعی کمتر کسی می‌تواند روی نام او برای بازی در ترکیب اصلی چشم بپوشد. پرسپولیس در آستانه بازی‌های گروهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا با ابتلای سعید آقایی به کرونا مواجه شد و در یک توفیق اجباری وحید امیری را در پست دفاع چپ به بازی گرفت.

عملکرد وحید در لیگ قهرمانان به حدی خوب بود که در تیم ملی و بازی‌های حساس در منامه نیز، اسکوچیچ از او در دفاع چپ بهره برد و میلاد محمدی در دوبازی اول نیمکت نشین شد. مصدومیت او در بازی‌ها پر فشار در کشور بحرین سبب شد او چهار هفته از مسابقات دور شود.

امیری پس از بازی های مرحله مقدماتی تیم ملی به اردوی پرسپولیس برگشت اما با توجه به ترافیک خط میانی، یحیی گل محمدی از او در سمت چپ خط دفاعی استفاده کرد.

پُستی که شاید این بازیکن از آن راضی نباشد اما با تمام وجود در آن کار کرد و اعتراضی هم نکرد.

در آستانه بازی استقلال تاجیکستان و پرسپولیس (سه شنبه هفته جاری) شنیده شد که احتمالا یحیی گل محمدی از وحید امیری در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند اما اخبار واصله در دوشنبه چیز دیگری می گوید.

شنیدیم یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است از هافبک ملی پوش خودش باز هم در پُست غیر تخصصی استفاده کند اما این مرتبه به عنوان مهاجم!

سرمربی پرسپولیس می خواهد مدافعان استقلال تاجیکستان را از جلو پرس کند و با توجه به دوندگی فراوان وحید امیری او می تواند بهترین گزینه برای بازی در خط حمله تیمش باشد.

از میان عیسی آل کثیر و مهدی عبدی یک نفر به عنوان زوج وحید امیری در خط حمله پرسپولیس در این دیدار حساس به میدان خواهد رفت.