شهر خبر

قادری در تذکر شفاهی:

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سریعتر به مجلس معرفی شود

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سریعتر به مجلس معرفی شود

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم باید هر چه سریع‌تر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قادری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: برخی از طرح ها چندین ماه است که در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مانده و اعلام وصول نمی شود که تقاضای ما از هیئت رئیسه مجلس آن است که هر چه سریعتر این موضوع را حل و فصل کند.

وی بیان کرد: اعتبارات محرومیت زدایی در استان ها باید از طریق شورای توسعه و برنامه ریزی استان ها تخصیص پیدا کند اما متاسفانه شاهدیم در برخی از موارد این گونه نبوده و سازمان برنامه و بودجه به صورت مستقیم به این مساله ورود داشته و به برخی بخش ها اعتبارات زیادی داده و اعتبارات برخی از بخش ها را کاهش داده است و باید این مشکل مرتفع شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد آب و برق باید سریع تر تعیین تکلیف شود این در حالی است که وزارت نیرو خودسرانه اعلام کرده که اگر مولدها نو نباشد برق را به صورت خرید تضمینی خریداری نمی کنیم که این رویه درست نیست.

قادری در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: در آستانه بازگشایی مدارس هستیم از این رو باید هر چه سریع تر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.