شهر خبر

یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان؛

توصیه‌های گل‌محمدی به بازیکنان پرسپولیس/ مراقبت از حریف «زیرک»!

توصیه‌های گل‌محمدی به بازیکنان پرسپولیس/ مراقبت از حریف «زیرک»!

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر بابت جدی گرفتن حریف شگفت انگیز تیمش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هشدار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با وجود صدرنشینی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا به تاجیکستان رفت تا تک دیدار یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را مقابل استقلال تاجیکستان برگزار کند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی راهی شهر دوشنبه شد که کمال کامیابی نیا و علی شجاعی را به دلیل مصدومیت به همراه نداشت. ئهمچنین مهدی مهدی‌خانی دچار شکست از ناحیه ساعد دست شد تا نتواند سرخ‌ها را در یک ماه آینده همراهی کند.

سرخپوشان در حالی برای این دیدار آماده می‌شوند که احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو را در نقل و انتقالات تابستانی از دست دادند و بدون آنها باید رقابت‌های آسیایی را پیگیری کند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به شرایط فعلی تیمش روی آمادگی بازیکنان خود حساب ویژه باز کرده تا آنها بتوانند دوباره این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسانند.

با این حال یحیی به سرخپوشان هشدار داد لحظه‌ای از تمرکز روی این دیدار غفلت نکنند چرا که بازیکنان استقلال تاجیکستان زیرکانه حمله می‌کنند و از سرعت بالایی در انتقال توپ برخوردارند.

سرمربی و دستیاران او در کادر فنی پرسپولیس در طول تمرینات روزهای گذشته این تیم بارها روی این نکات تذکر داده‌اند و می‌خواهند اعضای این تیم از لحاظ ذهنی آماده این دیدار شوند. مربیان پرسپولیس زیرکی این تیم را دلیل شگفت انگیزی و صعود استقلال تاجیکستان به مرحله حذفی عنوان کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ سه شنبه هفته جاری مقابل استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه بازی می‌کند تا تکلیف یکی دیگر از تیم‌های صعود کننده به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا مشخص شود.