شجاعت این زن را در برخورد با مار کبرا ببینید+ فیلم
حجم ویدیو: 6.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

مار کبرا وارد خانه یک زن هندی شد که این زن در رویارویی با مار کبرا بسیار خونسرد ظاهر شد.

به گزارش رکنا ، ترس از مار در برخی از افراد به شکلی است که حتی آن‌ها با دیدن این خزندگان در فیلم‌های مستند نیز دچار وحشت می‌شوند. در مقابل اما افرادی هستند که نه تنها از مار وحشتی ندارند بلکه در مواجهه با آن بسیار خونسردانه عمل می‌کنند، حتی اگر این مار یک مار کبرا سمی مرگبار باشد. مانند یک زن هندوستانی که با دیدن مار کبرایی که وارد خانه اش شده بود بدون وحشت و با خونسردی تمام این خزنده را به بیرون از خانه هدایت کرد.

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده روش جالب این زن در بیرون کردن مار سمی از خانه اش را نشان می‌دهد. در این ویدئو او در حالی که چوبی در دست دارد از این خزنده می‌خواهد تا خانه اش را ترک کند. در این ویدئو این زن به مانند مادری که گویی با فرزندش صحبت می‌کند به آرامی از مار می‌خواهد تا خانه اش را ترک کند. در ادامه این زن درب حیاط خانه را باز کرده و مار را به بیرون هدایت می‌کند. در انتهای ویدئو مار کبرا وارد خیابان شده و از خانه این زن دور می‌شود. این اتفاق در منطقه کویمباترو رخ داد.

انتشار این ویدئو در شبکه اجتماعی توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و برخی از کاربران روش مادرانه این زن در مواجهه با این خزنده را مورد تمجید قرار دادند.