به گزارش خبرنگار برنا؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در حاشیه طرح ظفر گفت: امروز سیزدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به مرحله اجرا درآمد و یکی از اولویت های پلیس مبارزه شبانه روزی با توزیع کنندگان مواد مخدر است.

او فزود: در این مرحله از طرح ظفر ۲تن و ۴ کیلو گرم مواد مخدر کشف کردیم و اعضا ۴ باند بزرگ موارد مخدر دستگیر شدند، ۸۰ قاچاقچی بزرگ را دستگیر کردیم و ۳ قبضه سلاح و ۲۳۵ فشنگ کشف شد که ضربه مکمی به قاچاقچیان زدیم.

سردار رحیمی بیان کرد: برخورد با خرده فروشان را نیز در دستور کار داریم و ۴۴۷۰ خرده فروش دستگیر و جمع آوری شده‌اند و ۶۳۳ از انواع آلات و ادوات مواد مخدر هم کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: طی چند روز گذشته بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر را جمع آوری کرده ایم و ۶۰ درصد آنها به مراکز بازپروری تحویل داده شد.

او گفت: موضوع برخورد با افرادی که در فضای مجازی اقدام به فروش مواد مخدر می کنند را در دستور کار داریم و ۵۲ تارنما در این راستا بسته شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه مواد مخدر به خارج از کشور ترانزیت می‌شود، بیان کرد: به  کسانی که مواد مخدر را ترانزیت می‌کنند اعلام می کنیم که اگر قرار به ترانزیت مواد مخدر از کشور به سایر کشورها باشد برخورد می کنیم و در این طرح نیز ۲ خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: از ۴ باند اخیر اعضا ۲ باند از اتباع بودند و مجرمان از هر کشوری باشند، پلیس با آن‌ها برخورد می‌کند.