به گزارش برنا خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه به بهانه حمله موشکی از نوار غزه به منطقه موسوم به «غلاف غزه»، نوار غزه را چند بار هدف قرار داد.

رسانه های فلسطینی به نقل از منابع امنیتی و میدانی اعلام کردند که جنگنده های رژیم صهیونیستی مواضع نیروهای مقاومت در ورودی اردوگاه المغازی در مرکز غره را بمباران و به منطقه ای در شرق اردوگاه البریج حمله کردند.

شنبه شب صدای آژیر خطر در برخی شهرک ها در منطقه غلاف غزه  به صدا در آمد که مهمترین آنها شهر سدیروت و شعار هنیغف بود و رژیم صهیونیستی مدعی شد که  سامانه گنبد آهنین این رژیم دست کم یکی از چند راکت شلیک شده از نوار غزه  را رهگیری و منهدم کرد.

شبکه خبری روسیا الیوم نیز گزارش داد: جنگنده های اسرائیلی بامداد یکشنبه یک پایگاه متعلق به جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در مرکز غزه را مورد حمله قرار داده است.

منابع امنیتی گفتند که جنگئده های متجاوز چندین بار به محلی در ورودی اردوگاه المغازی در مرکز غره و نیز شرق اردوگاه البریح حمله کردند.

رژیم متجاوز همچنین مواضی را در غرب شهر خان یونس و شهر دیرالبلح و یک زمین زراعی را در شرق  شهرک بین حانون در شمال نوار غزه هدف قرار داد.

منابع فلسطینی پیشتر از حمله یک فروند هواپیمای بدون سرنشین به پایگاه نیروهای مقاومت در نوار غزه خبر دادند.

پایگاه اطلاع رسانی «القدس العربی» بامداد یکشنبه اعلام کرد که یک فروند  هواپیمای بدون سرنشین، پایگاهی را در مرکز نوار غره هدف قرار داد.

برخی منابع فلسطینی نیز از شنیده شدن صدای یک انفجار جدید در مرکز غره خبر دادند.

این در حالی است که بر اساس اعلام رسانه ها، نیروهای مقاومت شنبه شب در پاسخ به خشونت‌های رژیم صهیونیستی به سمت جنوب سرزمین‌های اشغالی یک فروند موشک شلیک کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود شلیک موشک توسط نیروهای مقاومت به سمت مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی را تایید کرد.

ارتش رژیم اشغالگر مدعی شد که سامانه دفاع هوایی گنبد آهنین این موشک را رهگیری کرده است.