شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#منچستریونایتد#بازیکنان

سولسشایر: رونالدو انگیزه بازیکنان منچستریونایتد را افزایش داده است/ انتظارات بالای هواداران را برآورده کردیم


سولسشایر: رونالدو انگیزه بازیکنان منچستریونایتد را افزایش داده است/ انتظارات بالای هواداران را برآورده کردیم

سرمربی منچستریونایتد گفت که کریستیانو رونالدو، انگیزه شاگردانش را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر پس از پیروزی 4 بر یک منچستریونایتد مقابل نیوکاسل، با تمجید از فوق ستاره تازه‌وارد تیمش اظهار داشت: رونالدو لحظات بزرگ را حس می‌کند و بازیکنی بی‌رحم و فوق‌العاده است. او انگیزه تیم و همه کسانی را که اطراف ما هستند، بالا برده است. شما  می‌بینید رونالدو چه عملکردی دارد؛ لحظه را حس می‌کند و خطر را می‌فهمد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نشاندن کریس رونالدو روی نیمکت و استفاده از او در ادامه مسابقه فکر می‌کند یا خیر، تصریح کرد: خیر. همه عملکرد رونالدو را دیدند و از بازی امروز لذت بردند. او تبدیل به گلزنی فوق‌العاده و از لحاظ تیمی هم بازیکن خوبی شده است. رونالدو زمان‌بندی بسیار خوبی دارد و برونو فرناندز هم گل فوق‌العاده‌ای زد.

سرمربی منچستریونایتد همچنین رضایت خود را از عملکرد شاگردانش نشان داد و گفت: من از بازیکنان بسیار بسیار راضی هستم. زمانی که پیروز می‌شوید و شادی هواداران را می‌بینید، لذت می‌برید. انتظارات هواداران امروز بالا بود که برآورده شد. به بازیکنانم آفرین گفتم و ما تیمی خوب و قدرتمند داریم. باید هر سه یا چهار روز در دیداری مهم به میدان برویم.

انتهای پیام/