شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینترنت

امسال هم اینترنت شاد رایگان است؟

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از رایگان بودن اینترنت شاد برای کاربران این شبکه در سال تحصیلی جدید خبر داد و سه گام طراحی شده را برای بازگشایی مدارس تشریح کرد.

امسال هم اینترنت شاد رایگان است؟

به گزارش منیبان؛ علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش از رایگان بودن اینترنت شاد برای کاربران این شبکه در سال تحصیلی جدید خبر داد و سه گام طراحی شده را برای بازگشایی مدارس تشریح کرد.

کاظمی با بیان اینکه خوشبختانه با مساعدت‌هایی که دولت در هیئت دولت و ستاد ملی کرونا داشتند و رئیس جمهور شخصا به این موضوع ورود پیدا کردند، بحث رایگان بودن شاد است گفت: در جلسه‌ای که با وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت همراه اول داشتیم، امسال هم مانند سال گذشته، استفاده معلمان و دانش آموزان و کاربران از شبکه شاد، رایگان خواهد بود.

او با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: رویکرد ما این است که آرام و به صورت تدریجی با تامین سلامت دانش آموزان و با کیفیت مدارس را باز کنیم و زمینه حضور دانش آموزان را با همین الگو فراهم کنیم.

او افزود: سه گام را طراحی کردیم که در گام اول برای حضور به سمت مدارس کم جمعیت می‌رویم که تقریبا برای این‌ها هیچ منعی وجود ندارد. مدارس زیر ۱۰۰ نفر و ۷۵ نفر و کلاس‌های زیر ۱۵ نفر را داریم که تقریبا حدود ۱۰۰ هزار کلاس درس زیر ۱۵ دانش آموز و ۴۰ هزار مدرسه با جمعیت زیر ۷۵ نفر داریم و تامین سلامت را همکاران ما انجام می‌دهند و زمینه حضور این‌ها را بعد از مدتی از شروع سال تحصیلی مهیا کنیم.

وبگردی