شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا#جدید

اولین خرید مدنظر بارسلونا برای تابستان سال ۲۰۲۲


اولین خرید مدنظر بارسلونا برای تابستان سال 2022

باشگاه بارسلونا برای تقویت خط حمله‌ این تیم که دو ستاره مطرحش را از دست داده است، خرید یک بازیکن جدید را در اولویت قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا، باشگاه بارسلونا نام دنی اولمو مهاجم اسپانیایی تیم لایپزیگ را در صدر فهرست خرید‌های تابستانی‌اش برای فصل آینده قرار داده است.

به نوشته این نشریه، بعد از جدایی لیونل مسی به عنوان بازیکن آزاد و قرض دادن شده آنتوان گریزمان به اتلتیکومادرید، مائو آله‌مانی مدیرورزشی باشگاه بارسلونا قصد دارد یک مهاجم جدید را به خدمت بگیرد که تا چند سال دیگر نیاز آبی‌و‌‌اناری‌ها به مهاجم را برطرف کند. بارسلونا در تابستان امسال سرخیو آگوئرو مهاجم سابق منچسترسیتی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت اما سن این بازیکن بالاست و انتظار نمی‌رود که او بیش از مدت قرارداد دو ساله‌اش در نوکمپ بماند، ضمن اینکه او به دلیل مصدومیت تا دو ماه دیگر نمی‌تواند به میدان برود.

 این در حالیست که عثمان دمبله هم تنها یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد. به این ترتیب لوک دیونگ بازیکنی که در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی از سویا به بارسا پیوست تنها کسی است که کاتالان‌ها می‌‌توانند به عنوان یک گزینه بلند مدت روی او حساب کنند. از این رو دنی اولمو که یکی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا در یورو و المپیک 2020 توکیو بود، توجه بارسایی‌ها را جلب کرده است.

قرارداد اولمو با لایپزیگ سال 2023 به پایان می‌رسد و به همین دلیل هم بارسا امیدوار است بتواند این بازیکن 23 ساله را با رقمی معقول به خدمت بگیرد. اولمو که در دیناموزاگرب استعدادش شکوفا شد یکی از بازیکنان خوب اسپانیا در یورو بود و به همین دلیل هم به دلیل تشابه سبک بازی بارسلونا و اسپانیا، تیم کاتالان امیدوار است که بتواند از وجود این بازیکن بهره بگیرد.

انتهای پیام/