شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دسته اول#استقلال#لیگ دسته اول#جدید

مالک استقلال ملاثانی در گفتگو با مهر:

تیم قدرتمندی برای حضور در لیگ دسته اول آماده خواهیم کرد

تیم قدرتمندی برای حضور در لیگ دسته اول آماده خواهیم کرد

مالک باشگاه استقلال ملاثانی گفت: در اولین فصل حضور در لیگ یک به اهداف مان رسیدیم و برای فصل جدید اهداف بزرگتری را ترسیم کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال ملاثانی که فصل گذشته برای اولین بار در رقابتهای لیگ دسته اول حضور داشت و در اولین فصل حضورش در این مسابقات با کسب نتایجی نسبتاً مطلوب با ۴۲ امتیاز و قرار گرفتن در رده سیزدهم به کار خودش پایان داد، برای فصل جدید لیگ دسته اول استارت زد.

مهدی علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فصل گذشته که نخستین سال حضورمان در لیگ یک بود برای بقا در این مسابقات هدف‌گذاری کردیم که یک هدف‌گذاری کاملاً منطقی بود و با تلاش دسته جمعی به این هدف رسیدیم. اما برای فصل جدید اهدافی فراتر از بقا در این مسابقات داریم.

مالک استقلال ملاثانی در ادامه بیان داشت: تغییراتی در ساختار باشگاه ایجاد کرده‌ایم که قطعاً نتیجه آن به زودی و در طول مسابقات به چشم خواهد آمد. پس از آن نیز در تلاشیم تا تیمی به مراتب قدرتمند تر از فصل گذشته را راهی مسابقات لیگ یک نماییم. هدف اول و بالاتر ما این است که برای صعود به لیگ برتر تلاش کنیم و اگر هم چنین نشد، باید در جایگاهی بالا در جدول قرار گیریم.

وی اضافه کرد: خوزستان مهد فوتبال ایران است و این سرزمین سرشار از استعدادهایی است که به دنبال بستری برای دیده شدن هستند. ما در استقلال ملاثانی به دنبال این هستیم تا حد امکان این بستر را برای جوانان استان خوزستان فراهم کنیم و حتی‌المقدور از نیروها و استعدادهای بومی استفاده می‌کنیم. اما به منظور تقویت کردن تیم تعدادی از فوتبالیست‌های باتجربه و بزرگ را هم به خدمت می‌گیریم تا در کنار جوانان استان خوزستان تیمی قدرتمند را راهی مسابقات نماییم.

علیزاده در ادامه بیان داشت: مسابقات لیگ دسته اول فصل گذشته از کیفیت بالایی برخوردار بود و نظم حاکم بر این مسابقات هم نسبت به قبل بهتر شده بود. اما هیچ یک از آنها مطلوب و ایده آل نبود و انتظار می‌رود مسابقات در فصل جدید به لحاظ نظم و کیفیت پیشرفت بیشتری نماید. ما هم به عنوان یک تیم خوزستانی تلاش می‌کنیم تا سهم خود را در بهبود نظم و کیفیت به لیگ یک ادا نماییم و این انتظار را به جز نهادهای برگزار کننده و فدراسیون، از دیگر تیم‌ها هم داریم تا همه در کنار هم به بهبود کیفی این مسابقات کمک کرده باشیم.