شهر خبر

تعویق در هالیوود/ «فیوریوسا» ۳ سال بعد اکران می‌شود


تعویق در هالیوود/ «فیوریوسا» 3 سال بعد اکران می‌شود

فیلم‌های «فیوریوسا» و «سالمزلات» در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۲ اکران می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تعویق در اکران فیلم‌های سینمایی در هالیوود موضوعی بود که در سال میلادی گذشته بیشتر در تیتر اخبار قرار می‌گرفت زیرا شیوع کرونا هم سینماها را بسته و هم تولید پروژه‌ها را به تعویق انداخته بود. اما با بازگشایی تدریجی سینماها و از سرگیری تولیدات سینمایی، طبیعتاً اخبار از تعویق‌ها و تعطیلی‌ها هم کم شد تا جایی که تا مدتی تقریباً خبری از آن نبود.

اما شیوع ویروس جدید کرونا باعث شد تا بار دیگر فعالیت سینما تحت‌الشعاع آن قرار بگیرد و برای همین هم آمار حضور سینماروها به سینما کاهش یافت و هم تولیدات سینمایی بار دیگر رنگ توقف را به خود دید. اگرچه که جشنواره‌های سینمایی در حال حاضر مشغول اکران فیلم‌های جدید هستند اما همه‌چیز ممکن است و باید دید که آیا دوباره توقف و تعطیلی بر سینماهای جهان سایه می‌افکند یا خیر؟

اما در حال حاضر دو فیلم مورد انتظار در تولید دچار تعویق شدند. به گزارش سایت ورایتی، فیلم «فیوریسا»، پیش‌درآمدی بر فیلم «مدمکس: جاده خشم» به کارگردانی جورج میلر، تا سال 2024 رنگ پرده سینماها را نخواهد دید. این فیلم اکشن و پرهزینه قرار بود که در تاریخ 23 ژوئن 2023 در سینماها اکران شود. اما حالا کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که این فیلم سینمایی با بازی «آنیتا تیلور جوی» در سال 2024 اکران خواهد شد.

همینطور، سینمایی اقتباسی «سالمزلات» که بر اساس رمانی پرفروش به همین نام به قلم «استیفن کینگ» درباره خون‌آشام‌ها ساخته می‌شود، در 9 سپتامبر 2022 اکران می‌شود. این فیلم به کارگردانی «گری دابرمن» سازنده فیلم «آنابل به خانه می‌آید» ساخته می‌شود. قبلاً از این رمان دو مینی‌سریال در سال‌های 1979 و 2004 ساخته شده است. این فیلم نیز می‌تواند تماشاگران زیادی را در دوران کرونا به سینماها بیاورد اما با این حساب علاقه‌مندان ژانر وحشت باید منتظر آن تا سال آینده بمانند.


انتهای پیام/