شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#غایب#بازیکن پرسپولیس

۲ غایب قطعی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

۲ بازیکن پرسپولیس بازی استقلال را از دست دادند

دو بازیکن پرسپولیس در بازی مقابل استقلال تاجیکستان حضور نخواهند داشت.

به گزارش مشرق، طبق برنامه تیم فوتبال پرسپولیس روز ۲۳ شهریور سال جاری در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف استقلال تاجیکستان برود. روز گذشته کاروان پرسپولیس از طریق فرودگاه مهرآباد راهی شهر دوشنبه تاجیکستان شد. در همین راستا دو بازیکن سرخ‌پوشان در این بازی  حضور ندارند.

کمال کامیابی‌نیا همانند هفته‌های پایانی لیگ بیستم مصدوم است و مشغول پیگیری روند درمانی خود در کشور امارات است. یحیی گل محمدی این خبر را در تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران تایید کرده بود. پرسپولیس در این پست میلاد سرلک و رضا اسدی را در اختیار دارد.

دومین مصدوم پرسپولیس علی شجاعی است. وی به خاطر شکستگی کف چندباری با لباس شخصی در تمرینات پرسپولیس حاضر شد؛ منتهی فعلاً شرایط وی طوری نیست که به میدان برود. البته پرسپولیس در سمت چپ توانایی استفاده از وحید امیری و سعید آقایی را دارد بنابراین نیاز زیادی به شجاعی ندارد.

شاید اگر کمال کامیابی‌نیا مصدوم نبود به احتمال زیاد در ترکیب اصلی تیمش جای می‌گرفت. بررسی‌ها حاکی از آن است که در تقابل با استقلال تاجیکستان یحیی ترجیح می‌دهد بیشتر از بازیکنان سابق استفاده کنند چرا که شناخت و هماهنگی آنان بیشتر است.

 
منبع: میزان