شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم ملی فوتبال#بازیکنان

صادق ورمرزیار در گفتگو با مهر:

برخی فقط انتقاد می‌کنند/ نیمکت تیم ملی فوتبال بازیکنان بزرگی دارد

برخی فقط انتقاد می‌کنند/ نیمکت تیم ملی فوتبال بازیکنان بزرگی دارد

مدافع پیشن تیم ملی فوتبال با بیان اینکه انتقاد سازنده می تواند تأثیرگذار باشد، گفت: برخی فقط انتقاد می کنند و برایشان مهم نیست که سرمربی چه کسی باشد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی سه بر صفر ایران برابر عراق گفت: یک بازی خوب را از تیم ملی شاهد بودیم. با تغییراتی که کادر فنی در این دیدار انجام داد ملی پوشان توانستند از خلاقیت خود استفاده کرده و سه بار دروازه رقیب همیشگی یعنی عراق را باز کنند.

وی افزود: گل دقیقه ۳ که خیلی زود زده شد، کاملا تیم ملی عراق را به هم ریخت و آنها نتوانستند بعد از این گل به شرایط ایده آل بازگردند. البته یک بار دروازه ما را باز کردند که آنهم آفساید بود و هشداری برای مدافعان ما بود که به راحتی اجازه ندهند بازیکنان حریف از ضربات ایستگاهی استفاده کنند.

وی تأکید کرد: درست است عراق با نتیجه خوب شکست دادیم اما هنوز نقاط ضعفی وجود دارد که باید تا قبل از دیدارهای آینده برطرف شود. کادر فنی باید دو بازی ایران برابر سوریه و عراق را به خوبی آنالیز کند تا بتواند با پوشش ضعف ها، شرایط خوبی را در تیم ملی به وجود بیاورد.

ورمزیار در ادامه تصریح کرد: علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون بازیکنان کاملاً حرفه ای شدند. حضور آنان در اروپا باعث شده از تجربه بالایی برخوردار شوند و دیدیم هر سه گل با همکاری این سه لژیونر به دست آمد و نشان داد که تفاوت های زیادی بین بازی در اروپا و آسیا وجود دارد.

مدافع پیشین تیم ملی در خصوص عملکرد تیم ملی عراق اظهار داشت: هیچ کس انتظار چنین بازی ضعیفی از عراق را نداشت. آنها همیشه یک رقیب جدی برای ما بودند اما گل اول آنها را کاملاً غافلگیر کرد. شرایط تیم را به هم ریخت و حملات غیرمنطقی آنها که بیشتر از سر احساس بود، باعث شد تا مهاجمان مابتوانند دو بار دیگر دروازه این تیم را باز کرده و شکست سنگینی به عراق تحمیل کنند.

ورمزیار در خصوص انتقاداتی که از اسکوچیچ می شود، تأکید کرد: متأسفانه بعضی از دوستان به جز انتقاد کردن کار دیگری بلد نیستند. برایشان هم فرقی نمی کند سرمربی چه کسی باشد. آنها فقط منتقد هستند و انتقاد می کنند. بعضی اوقات باید جای سرمربی قرار بگیریم و بعد او را نقد کنیم. تا به امروز اسکوچیچ نتایج خوبی گرفته است. درست است که تیم هنوز ضعف هایی دارد اما این دلیل نمی شود که مرتب از او انتقاد کنیم. باید فضای آرامی را برای اسکوچیچ به وجود آوریم تا او بتواند با آرامش و بدون دغدغه کار کند. انتقاد اگر سازنده باشد، به طور حتم مثمر ثمر خواهد بود اما اگر انتقاد فقط تخریب کننده باشد، مطمئناً تیم ملی بیشتر از همه از این انتقادات ضرر خواهد کرد.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی کشورمان می تواند به راحتی به جام جهانی صعود کند؟ گفت: تازه در ابتدای راه هستیم. بازی های زیادی در راه است. باید به کادر فنی و بازیکنان اعتماد کنیم. ما تازه شش امتیاز کسب کرده ایم. حریفان دیگر ما هم به دنبال ما هستند و می توانند از یک اشتباه ما استفاده کرده و جای ما را بگیرند بنابراین کار سختی در پیش است و اگر میخواهیم یک بار دیگر به جام جهانی صعود کنیم باید این وحدت و همدلی را در تیم ملی حفظ کنیم و همه دست در دست هم داده تا یک بار دیگر شاهد حضور پرقدرت تیم ملی کشورمان در جام جهانی باشیم.