شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#علی انصاریان#آتش

فیلم‌ نوستالژی ؛ آتش بازی علی کریمی و علی انصاریان در آسیا ؛ پرسپولیس ۳ – ۱ الهلال + سند

فیلم ؛ پرسپولیس ایران 3 - 1 الهلال عربستان ؛ برد با گل های علی انصاریان ، علی کریمی و حامد کاویانپور در جام باشگاه های آسیا 2000 میلادی ( 1379 شمسی )

فیلمی قدیمی از تقابل پرسپولیس و الهلال در مسابقات جام باشگاه های آسیا که با گل های علی انصاریان ، علی کریمی و حامد کاویانپور ، نماینده کشورمان توانست الهلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد را در بخش ویدیو این خبر مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در زمستان سال ۱۳۷۹ پرسپولیس در جام باشگاههای اسیا به مصاف تیم پرستاره الهلال عربستان رفت.

در مرحله قبل پرسپولیس توانسته بود الوکره را در هم بکوبد و العین امارات را نیز شکست دهد و در مرحله بعدی در یک گروه در کنار تیم های الاتحاد عربستان , الهلال عربستان و ایرتیش قزاقستان قرار بگیرد. پرسپولیس ۲ بازی قبل را با نتیجه بدون گل پشت سر گذاشته بود و در بازی اخر محکوم به برد بود.

الهلال از وجود محمد الدعایه دروازبان ملی پوش و پرانگیزه خود سود می برد .

ترکیب پرسپولیس: احمدرضا عابدزاده ، افشین پیروانی ، یونس باهنر ، علی انصاریان ، بهروز رهبری فرد ، حسن خان محمدی ، محمد برزگر ، رضا جباری ، حمید استیلی ، حامد کاویانپور ، پایان رافت

علی انصاریان از روی نقطه پنالتی و علی کریمی طبق معمول با تکنیک ناب خود و حامد کاویانپور روی یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه ۳ بار دروازه الهلال را باز کردند تا پرسپولیس با برد ۳ بر ۱ در این بازی به مرحله بعدی صعود کنند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید