تیم‌ ملی والیبال ایران از روز یکشنبه رقابت‌های خود را در بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از آغاز خواهد کرد. ملی‌پوشان کشورمان روز یکشنبه در نخستین بازی خود به مصاف  تیم‌ ملی هنگ‌کنگ خواهند رفت.

مسعود آرمات، مربی والیبال درباره ارزیابی خود از آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در این دوره از مسابقات در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: به نظر می‌رسد شرایط خوبی بر تیم ملی کشورمان حاکم شده است. در حال حاضر شاهد پوست اندازی در تیم هستیم البته این اتفاق هم در بین بازیکنان رخ داده است و هم در بین کادر فنی تیم، بنابراین یک تیم جوان  و سر حال را راهی مسابقات کردیم.

او با اشاره به انتظارات جامعه والیبال ادامه داد: طبیعی است که والیبال ایران سالهاست در جهان جایگاه ثابتی دارد و در آسیا هم همیشه جزو برترین ها بوده است. بنابراین بازهم در این شرایط همه انتظار قهرمانی دارند. انتظار درستی است چون تیم پتانسیل آن را دارد و من بسیار خوشبین هستم برای تحقق این قهرمانی.

آرمات در پایان خاطرنشان کرد: بپذیرم که هم تیم جوان شده و هم کادر فنی ایرانی به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته است. فرصت بدهیم، حمایت کنیم. ما سهمیه جهانی داریم و نباید نگران آن باشیم. مربیان ایرانی نه فقط یک نفر بلکه همه آنها امروزه به دانش و علم روز این رشته آگاهی دارند به نظرم اجازه دهیم پله به پله بالا بیایند تا بازهم شاهد درخشش این رشته در دنیا باشیم. 3