شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ذوب‌آهن#فوتبال#تیم فوتبال

نورمحمدی: پیشنهاد ذوب‌آهن را با افتخار قبول کردم/ شرایط برای ادامه همکاری‌ام با مس فراهم نبود


نورمحمدی: پیشنهاد ذوب‌آهن را با افتخار قبول کردم/ شرایط برای ادامه همکاری‌ام با مس فراهم نبود

مدافع جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت، پیشنهاد این باشگاه را با افتخار قبول کرده است و ابراز امیدواری کرد روزهای خوبی در جمع ذوبی‌ها داشته باشد.

حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی‌اش از مس رفسنجان گفت: من فصل خوبی در مس داشتم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. بعد از اتمام فصل شرایط برای ادامه همکاری با مس فراهم نبود و من هم در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.

وی در مورد انتخاب ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است و وقتی پیشنهاد این باشگاه به من رسید با افتخار آن را قبول کردم. واقعیت این است که چند پیشنهاد داشتم، ولی در نهایت تصمیم گرفتم تا ذوب‌آهن را انتخاب کنم.

 

نورمحمدی با بیان این مطلب که ذوب‌آهن تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد، تصریح کرد: خوشبختانه مهدی تارتار تیم خوبی را جمع کرده است و ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داریم. طبیعتاً تمام هدف اعضای تیم و باشگاه این است که بتوانیم برخلاف دو فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم و مطمئناً امسال سال متفاوتی برای ذوب‌آهن خواهد بود.

مدافع جدید ذوب‌آهن در پایان خاطر نشان کرد: برای فصل جدید تغییرات نسبتاً زیادی در لیست تیم صورت گرفته و البته سرمربی هم تغییر کرده است. به همین دلیل ذوب‌آهن نیاز به زمان دارد تا به صورت کامل هماهنگ شود. فعلاً تمام هدف ما این است که با شرایطی خوب لیگ را شروع کنیم.

انتهای پیام/