شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شرق تهران

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه در شرق تهران چند؟

در این گزارش به بررسی قیمت مسکن در محله‌های شرق تهران خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ محله‌های شرقی تهران قطعا انتخاب بسیاری از افراد برای خرید مسکن است؛ این موضوع دلایل زیادی دارد؛ برای مثال تنوع متراژ، قیمت و... در این محله‌ها بالاست؛ شما می‌توانید در شرق تهران واحدهای بسیار کوچک و یا متراژ بالا را ببینید؛ در ادامه قیمت مسکن در برخی از محله‌های معروف شرق تهران را از زبان کارشناسان مشاور املاک فعال در این محله‌ها خواهید دید.

قیمت مسکن در تهرانپارس

تهرانپارس یکی از معروف‌ترین محله‌های شرق تهران است که قیمت مسکن در آن نیز تقریبا بالاست و یکی از محله‌های گران قیمت شرق تهران به حساب می‌آید. واحدهای نوساز این محله تقریبا از متری 30 الی 35میلیون تومان شروع شده و بسته به امکانات این رقم افزایش خواهد داشت؛ واحدهای قدیمی نیز از متری 20 الی 25میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت مسکن در نارمک

نارمک یک محله دیگر در شرق تهران است؛ این محله با نام صد میدان نیز شناخته می‌شود و به طور کل می‌توان گفت که قیمت مسکن در نارمک، از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر است؛ واحدهای قدیمی نارمک از متری 25میلیون تومان و واحدهای نوساز آن نیز تقریبا از متری 35میلیون تومان شروع می‌شود.

قیمت مسکن در مجیدیه

اگر قصد خرید مسکن در شرق تهران را داشته باشید، مجیدیه نیز یکی از محله‌هایی است که موقعیت مناسبی دارد؛ این محله خانه‌های متنوع زیادی را در خود جای داده است؛ واحدهای قدیمی آن از متری 20 الی 22میلیون تومان شروع شده و واحدهای نوسازش هم تقریبا از متری 30میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت مسکن در پیروزی

پیروزی یک محله دیگر در شرق تهران است؛ این محله هم واحدهای گران‌تر و هم واحدهای ارزان‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران را داراست. قیمت مسکن در پیروزی از متری 20میلیون تومان شروع شده و تا متری 40میلیون تومان هم می‌رسد.

قیمت مسکن در حکیمیه

حکیمیه در شرقی‌ترین قسمت تهران قرار دارد؛ قیمت مسکن در این محله نیز بسته به شرایط ملک متفاوت خواهد بود؛ برخی از واحدهای آن قیمتی بالاتر و برخی دیگر نیز قیمتی پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران دارد؛ اما در یک جمع‌بندی کلی واحدهای حکیمیه از متری 19 الی 20میلیون تومان قیمت‌گذاری و تا متری 40 الی 45میلیون تومان هم فروخته می‌شود.