شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

مدیر استقلال رو دست خورد ؛ جدایی نادری قانونی است

تایید صحت قرارداد 1 ساله محمد نادری با استقلال پس از ادعای کذب مدیر باشگاه

طبق آخرین پیگیری ها مشخص شده است قرارداد محمد نادری با باشگاه استقلال ۱ ساله بوده است و این بازیکن کاملا قانونی جدا شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نادری فصل گذشته قراردادی به مدت یک فصل با استقلال داشته و هیچ بند، ماده یا تبصره‎‌ای در این خصوص وجود نداشته است.

اخیراً صحبت‌هایی در خصوص مدت قرارداد محمد نادری با استقلال صورت گرفته که این موضوع باعث اختلاف نظر مدیران سابق و کنونی استقلال شده است.

پس از صحبت‌های فرهاد مجیدی در خصوص نقل و انتقالات و اشاره به مدت و نحوه قرارداد نادری با آبی پوشان، یکی از مدیران سابق استقلال مدعی شد قرارداد نادری ۳ ساله بوده و به راحتی قادر به جدایی از این تیم نبوده و یکی از معاونین کنونی باشگاه نیز در واکنش به این موضوع به یک ساله بودن این قرارداد اشاره کرد.

پیگیری‌های خبرنگار ما در این خصوص مشخص کرد قرارداد نادری با استقلال واقعاً یک ساله بوده و در این قرارداد هیچ ماده، بند، تبصره و یا آپشنی برای جدایی او بعد از اتمام فصل وجود نداشته و تنها راه ماندگاری او در فصل جدید، انجام مذاکره و عقد قراردادی تازه و جدید بود.

نادری بلافاصله پس اتمام فینال جام حذفی که با شکست استقلال مقابل فولاد و از دست رفتن جام حذفی همراه بود، با بازیکنان در رختکن خداحافظی کرد و به لیگ ترکیه ترانسفر شد تا اولین بازیکن جدا شده این تیم باشد.

منبع : خبرگزاری خبر ورزشی