شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#برجام#اروپا

تقلای مدعیان اصلاحات برای برجامیزه کردن توان دفاعی ایران

بدعهدی‎های آمریکا و اروپا و سرنوشت مذاکرات وین برای احیای برجام

آمریکا، اسرائیل و تروئیکای اروپا مدعی هستند که برجام باید احیاء شده و توان موشکی و قدرت منطقه‌ای ایران نیز به آن ضمیمه شود.

 به گزارش مشرق، روزنامه آرمان در مطلبی نوشت: «متاسفانه ما در سیاست خارجی به موازین بین‌المللی توجهی نداریم و این یکی از مواردی است که همواره به ما لطمه وارد می‌کند. یکی از اصولی که باید مدنظر قرار گیرد این است که ما باید منافع کشورهای دیگر را نیز به رسمیت شناخته و در مواردی با آنها همکاری داشته باشیم که نقطه اشتراک طرفین است».

این روزنامه زنجیره‌ای در ادامه نوشت: «ایران باید بداند که برجام ۲۰۱۵ کاملا از بین رفته و خود را باید برای برجام جدید آماده کند چون بایدن در اولین سخنرانی بعد از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری در کاخ سفید اعلام کرد، آماده مذاکره با ایران بر سر احیای برجام هستیم اما نه دقیقا آن چیزی که در سال ۲۰۱۵ به امضا رسیده است».
متاسفانه رسانه‌های زنجیره‌ای رسما به بلندگوی کاخ سفید در ایران بدل شده‌اند. در حال حاضر آمریکا، اسرائیل و تروئیکای اروپا مدعی هستند که برجام باید احیاء شده و توان موشکی و قدرت منطقه‌ای ایران نیز به آن ضمیمه شود.

در حقیقت دشمن در پی برجامیزه کردن توان دفاعی و قدرت منطقه‌ای ایران است. در این میان رسانه‌های زنجیره‌ای نیز با دشمن همصدا شده و در پی جاده صاف کنی برای تعمیم خسارت محض برجام به دیگر مولفه‌های قدرت کشورمان هستند.