شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#عربستان#قلعه نویی

فیلم‌ نوستالژی ؛ الهلال ۱ – ۲ استقلال ؛ کامبک تاریخی شاگردان قلعه نویی در خاک عربستان + سند

فیلم ؛ الهلال عربستان 1- 2 استقلال ایران ؛ مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2013 میلادی ( 1392 شمسی )

فیلمی قدیمی از تقابل استقلال و الهلال در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۳ که با گل های پژمان منتظری و آرش برهانی ، نماینده کشورمان توانست الهلال را در خاک عربستان شکست دهد را در بخش ویدیو این خبر مشاهده می کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال تهران سال ۹۲ را با فراز و فرودهای بسیاری به پایان برد ، اما روزهای خوش برای آبی پوشان در این سال بر تعداد روزهای سخت برتری داشت.
آبی پوشان تهرانی سال ۹۲ را با پیروزی های پی در پی آغاز کردند و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور کام هواداران این تیم را در سال ۹۲ شیرین کرد.

این تیم سال ۹۲ را با برتری برابر حریف سرسخت خود یعنی الهلال آغاز کرد و کار برای صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی آسان شد.

بازی با الهلال در محله گروهی در دور رفت بود که در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض عربستان برگزار شد.

استقلال که در دقیقه ۶۷ با گل الهلال توسط  الدوساری عقب افتاده بود ، توانست با دو گل پژمان منتظری و آرش برهانی در دقایق ۸۰ و ۸۵ این تیم عربستانی را شکست دهد و یک کامبک تاریخی در دقایق آخر بازی رقم بزند.

در ادامه ویدیو خلاصه این بازی را تماشا خواهید کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید