شهر خبر

خبری مهم از فصل جدید لیگ برتر با حضور استقلال و پرسپولیس

سهیل مهدی : باشگاه‌ها ملزم به معرفی ۲ ورزشگاه برای میزبانی خود در فصل جدید لیگ برتر هستند

لیگ برتر ؛ سهیل مهدی : منتظر تصمیم سایر کشورها نیستیم ؛ نظر ما ادامه مسابقات است

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که باشگاه‌ها در فصل جدید لیگ برتر ملزم به معرفی ۲ ورزشگاه برای میزبانی خود هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد تمام باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس باید دو ورزشگاه برای میزبانی معرفی کنند.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با رادیو ورزش پیرامون آخرین وضعیت بررسی ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر عنوان کرد:

در استان مازندران هستیم و از چند ورزشگاه بازدید کردیم. تا جایی که توانستیم کمک کردیم تا رقابت‌های خوبی را برای فصل آتی داشته باشیم.

او در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر اظهار کرد:

اقدامات اولیه برای جمع‌آوری چمن‌های مصنوعی این استادیوم به کمک اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان مازندران انجام شده است. امیدوارم پیمانکاری که دیروز انتخاب شد، برنامه زمان‌بندی خود را ارائه دهد تا فوتبالیست‌ها و طرفداران تیم نساجی میزبان بازی‌هایشان در شهر خود باشند.

مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ ادامه داد:

طی مکاتباتی که با باشگاه‌ها داشتیم همه آن‌ها موظف هستند ۲ ورزشگاه را برای بازی‌های خود اعلام کنند؛ بنابر این در صورت آماده نشدن ورزشگاه وطنی قبل از بازی‌ها، سراغ دومین ورزشگاه معرفی شده می‌رویم. 

سهیل مهدی با اشاره به دستورالعمل‌های ارسالی درباره تبلیغات و رنگ لباس بازیکنان گفت:

این موارد جزء ماده ۲۷ آیین نامه برگزاری مسابقات سازمان لیگ بود که ما جزئیاتی از جمله رنگ لباس‌ها و موارد تبلیغاتی را به باشگاه‌ها اعلام کردیم که به استاندارهای روز دنیا نزدیک است. البته باشگاه‌ها هم متقاضی تبلیغات هستند و ما این فضاها را هم در نظر گرفتیم.

او تاکید کرد:

سعی داشتیم که تیم‌ها از یک فضای مشترک استفاده کرده و هرج و مرج جانمایی مختلف از روی لباس‌ها حذف شود و پوشش یکپارچه‌تری را برای بازیکنان داشته باشیم.