شهر خبر

فراکسیون مقاومت:کشتی‌های ایرانی تحریم کنندگان را رسوا کرد


فراکسیون مقاومت:کشتی‌های ایرانی تحریم کنندگان را رسوا کرد

فراکسیون مقاومت لبنان تاکید کرد که حرکت کشتی‌های خامل سوخت ایران تحریم کنندگان را رسوا کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان در بیانیه‌ای دستاورد امنیتی محقق شده از سوی 6 اسیر فلسطینی را به مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت تبریک گفت و تاکید کرد که مردم فلسطین روز به روز در مسیر آزادی و مقاومت ثابت قدم‌تر می‌شوند.

در این بیانیه آمده است: خبر حرکت نفتکش‌های ایرانی به سوی لبنان چهره تمام کسانی را برملا کرد که به تحریم اقتصادی تحمیلی آمریکا علیه لبنان، مردم و دولت آن دل خوش کرده بودند.

این بیانیه می‌افزاید: اصرار سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان بر خرید سوخت از ایران که با هدف کمک به لبنانی‌ها و ممانعت از تحقیر آنها و در هم شکستن محاصره اقتصادی تحمیل شده علیه آنها صورت گرفته است، آمریکا را مجبور به تسلیم شدن و اتخاذ تدابیری کرد.

فراکسیون مقاومت در ادامه این بیانیه اعلام کرد: مقاومت لبنانی‌ها به وضوح شکننده بودن قفل تحریم‌های آمریکا برای تحریم لبنان و اقدام موسوم به «قانون سزار» را برملا کرد.

این فراکسیون تاکید کرد: پرواضح است که اگر سیاست باج خواهی آمریکا که برای دیکته‌های خود به کار گرفت، وجود نداشت، بحران اقتصادی جانکاه لبنان تشدید نمی‌شد.

فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد که همچنان بر موضع خود مبنی بر لزوم تشکیل  دولت برای اداره امور کشور تأکید دارد.

انتهای پیام/