شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#انصاری فرد#قهرمانی پرسپولیس

فیلم نوستالژی ؛ قهرمانی پرسپولیس در آسیا ۱۹۹۱ و سخنرانی تاریخی مرحوم عباس انصاری فرد + سند

فیلم ؛ سخنرانی زنده یاد عباس انصاری‌فرد پس از قهرمانی پرسپولیس در جام در جام باشگاه‌های آسیا ۱۹۹۱میلادی (۱۳۷۰ شمسی)

در بخش ویدیو این خبر، سخنرانی زنده یاد عباس انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس در سال ۱۹۹۱ میلادی (۱۳۷۰ شمسی) را پس از قهرمانی سرخ‌ها در جام در جام باشگاه‌های آسیا با غلبه بر الهلال عربستان و المحرق بحرین خواهید دید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاید برخی از هواداران کم سن و سال فوتبال چیزی از قهرمانی پرسپولیس در آسیا ندانند.
پرسپولیس در سال ۱۹۹۱ میلادی (۱۳۷۰ شمسی ) در نیمه نهایی جام در جام آسیا ( رقابتی به مراتب شبیه تر به لیگ قهرمانان آسیا فعلی و با حضور نامداران چون الهلال و الاتحاد عربستان و…. ) با تک گل کرمانی مقدم و آن شوت زیبای او الهلال را با الدعایه و همه ستاره هایش در دیدار برگشت شکست داد و به فینال رسید .
بازی رفت فینال مقابل المحرق بحرین با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
سرخ ها هر چه می زدند به در بسته می خورد. سلطان محمود گلر المحرق بحرین که رسانه ها در آن سال‌ها از تمایل منچستر به جذب او خبر می دادند حملات شاگردان علی پروین را خنثی کرد .
در دیدار برگشت در آزادی هم این دروازه بان، چند باری مانع از باز شدن دروازه اش شد تا اینکه محمدحسن انصاری فرد با شوت خود طلسم را شکست.
مرحوم عباس انصاری فرد مدیر عامل وقت پرسپولیس در آن سال بود که برای اولین بار در فوتبال ایران با درج تبلیغات روی پیراهن ، اسپانسر گرفته بود . حرکتی که صدا و سیما در واکنش به آن درخواست هزینه برای پخش بازی کرده بود .
همین اتفاق هم رخ داد و بازی پخش نشد.
عباس انصاری فرد صبح‌ دیروز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و صبح امروز در مراسمی در بهشت زهرا خاکسپاری شد.
در این مطلب ویدئویی دیده نشده و نوستالژیک از سخنرانی زنده یاد عباس انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس پس از قهرمانی سرخ‌ها در جام در جام باشگاه‌های آسیا با غلبه بر الهلال عربستان و المحرق بحرین را خواهید دید.
تحریریه پارس فوتبال بار دیگر این ضایعه را به خانواده انصاری فرد و جامعه ورزش تسلیت عرض می کند.
روحش شاد و یادش جاودان….


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید