شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#مسی#یوونتوس#منچستریونایتد

دلیل جدایی رونالدو از یوونتوس به روایت حبیب/ مقایسه کریس و مسی از نگاه ستاره MMA


دلیل جدایی رونالدو از یوونتوس به روایت حبیب/ مقایسه کریس و مسی از نگاه ستاره MMA

ستاره بازنشسته MMA دلیل دوست پرتغالی‌اش برای ترک یوونتوس و پیوستن به منچستریونایتد را فاش و او را با ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن مقایسه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حبیب نورماگمدوف ستاره سابق مبارزات آزاد و UFC که با کریستیانو رونالدو رابطه‌ای صمیمانه هم دارد، دلیل این ستاره پرتغالی برای ترک یوونتوس و بازگشتش به منچستریونایتد را توضیح داد.

رونالدوی 36 ساله در واپسین روزهای نقل و انتقالات تابستانی یوونتوس را پس از سه فصل و در فاصله یک فصل مانده به پایان قراردادش با این تیم ترک کرد تا برای دومین بار با منچستریونایتد قرارداد ببندد. او اما هرگز درباره دلیل خروجش از یوونتوس توضیحی نداد.

حبیب نورماگمدوف اما مدعی شد که رونالدو به او گفته چرا این تصمیم را گرفته است. ستاره روس به شبکه اسپورت24 گفت: من دوست ندارم گفت‌‌و‌گوهای خصوصی‌ام با رونالدو را فاش کنم. خب، او به من گفت که زندگی و کار در ایتالیا برایش کسل کننده شده است و دوست دارد به انگلیس برود. راستش من هم خیلی طرفدار فوتبال ایتالیا نیستم اما یک مسابقه لیگ برتر انگلیس در حال پخش از تلویزیون باشد آن را تماشا می‌کنم. هر تیمی در این لیگ می‌تواند یک بازی تماشایی ارائه کند.

نورماگمدوف سپس رونالدو و لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکنان یک دهه اخیر فوتبال با هم مقایسه کرد و گفت: کریستیانو 17 سال است که در اوج بازی می‌کند. سال 2004 او در فینال یورو 2004 بازی کرد و الان سال 2021 است و او هنوز دارد گل می‌زند. فوتبال هرگز پدیده‌ای مانند او به خودش ندیده است. من فکر می‌کنم که مسی 12 است که در اوج بازی می‌کند و کریستیانو 17 سال.

انتهای پیام/